Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Social media |
|

(P) Milioane de euro investite în resurse umane, conţinut şi tehnologie de către Intact Media Group în 2013

publicitate_TV.jpg
Grupul deţinut de familia Voiculescu a furnizat către bugetul public o contribuţie de  19 milioane de euro şi a asigurat celor aproape 1.500 de angajaţi un fond anual de salarii de 25 milioane de euro.

Intact Media Group, cea mai importanta platforma multimedia din Romania, cu capital integral autohton, a beneficiat de investitii masive in 2013, consolidandu-si statutul de lider pe piata media si inregistrand o crestere de 12% a cifrei de afaceri comparativ cu anul trecut.

ANTENA PLAY- lansata in iulie 2013, platforma video de divertisment si stiri din Romania cuprinde 5 canale TV in sistem live (Antena1, Antena2, Antena3, Euforia lifestyle TV si GSPTV), 5 canale exclusive, backstage video si pachete eveniment in exclusivitate.  Peste 100 de show-uri de divertisment, zeci de vedete, seriale, live news, concursuri, mondenitati si sport sunt disponibile pe baza de abonament pe toate platformele . in 5 luni de la debut, Antena Play numara aproximativ 500.000 de conturi active.

UN NOU DÉCOR LA STIRI –  Noua infatisare a programelor Antenei 3 dar si a Observatorului , atat din punct de vedere al decorului , resurselor  umane cat si al tehnologiei, au presupus o investitie de peste 100.000 euro.

Aceasta prima etapa va fi urmata de un important upgrade tehnologic, parte a unei investitii de 2 milioane de euro.

RELANSARE TV  – o investitie importanta a stat la baza noului proiect Antena Stars, conversia Antenei 2 intr-o televiziune cu focus principal pe celebrity. O puternica redactie de stiri, dotata la cele mai noi standarde, alaturi de   o echipa de productie performanta,  dedicata zonei de reality show ,aduc lumea celebritatile mai aproape de public,  de dimineata pana noaptea tarziu.  

Stiri mondene in timp real, imagini spectaculoase, dar si o adevarata constelatie de vedete reprezinta oferta noului canal pentru telespectatorii sai.

RECORD MONDIAL  – in 2013, Antena 3 a stabilit un record mondial pentru cel mai maredrapel din lume, record omologat de Guiness World Records. Intins pe aproape 80.000 metri patrati, tricolorul gigant a facut inconjurul lumii.

 

SOCIAL – Zona de responsabilitate sociala este puternic reprezentata prin actiunile Fundatiei Mereu Aproape si prin campaniile jurnalului de stiri Observator sau aleAntenei3. In acelasi timp, Fundatia Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei investeste in programe de educatie pentru copiii talentati.

In 2013 actiunile din zona sociala au totalizat peste 1 milion de euro.

PREMII – Recunoasterile primite in 2013 atesta relevanta si calitatea continutului produselor din grup.  Pe langa numeroasele premii nationale, Antena 3 s-a remarcat prin medalia de aur obtinuta la New York Festivals si premiul special al juriului AIB de la Londra.

Prin diviziile TV, radio, print și online, conținutul Intact Media Group ajun­ge zilnic la peste 10 milioane de români.

Intact Media Group are o istorie de peste 20 de ani, în care a creat bran­duri reper în media din România. În 2013, Intact Media Group include în portofoliu cinci posturi TV: Antena1, Antena2, Antena3, Euforia TV, GSP TV, două posturi radio: ZU și Romantic FM, două cotidiene: Jurnalul National și Gazeta Sporturilor, trei reviste sub licența BBC: Top Gear, Good Food și Science World, precum și o platformă online cu un public de peste 3,75 milioane vizitatori unici.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii