Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

(P) Marketing for Men – conferinţă dedicată înţelegerii consumatorului masculin din România

Marketing_for_Men_1.jpg
Pe 12 şi 13 septembrie SMARK KnowHow organizează prima ediţie a conferinţei Marketing for Men – singurul eveniment din România dedicat exclusiv înţelegerii consumatorului masculin din România.

Prima ediţie a conferinţei Marketing for Men îşi propune să ajute specialiştii din industria marcomm să înţeleagă mai bine relaţia bărbaţilor din România cu shopping-ul. Tema conferinţei este una care nu a mai fost abordată până acum în ţara noastră, majoritatea clienţilor îndreptându-şi eforturile de marketing către femei. Dincolo de puterea de decizie a acestora, rolul şi influenţa bărbatului în decizia de cumpărare este la fel de importantă, mai ales în contextul unui climat social în schimbare şi al creşterii cumpărăturilor online.

Dezbaterile se vor purta în jurul consumatorului masculin, analizând bărbatul român din perspectiva psiho-sociologică şi la nivel de trend-uri. Laszlo Nagy (Stilmasculin.ro) şi Cezar Ionaşcu (Domni de România) vor analiza noua preocupare pentru imagine şi stil în rândul bărbaţilor, iar Ionuţ Codreanu (Active Watch) va prezenta o analiză a imaginii masculine propagate de media. Virgil Rîcu aduce informaţii din cabinetul de psihoterapie despre schimbările la nivel de mentalitate a bărbaţilor şi despre prietenia specială dintre ei.

Vom afla despre bărbaţi şi din rezultatele unor studii de piaţă realizate pentru acest target la nivel de regiune şi ţară. Astfel, Ada Roseti (Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport „Species”, ce investighează comportamentul bărbaţilor cu vârste cuprinse între 25 şi 39 de ani, din regiunea EMEA. Laura Jimbu  (Lighthouse Group) va prezenta în exclusivitate primele rezulatate ale raportului „Men in Romania”, ce urmează să se lanseze în curând.

Rodica Mihalache (Starcom MediaVest) prezintă un studiu referitor la percepţia bărbaţilor români despre bere. Liviu Toader (Leo Burnett) face o scurtă analiză a comportamentului masculin în magazin, plecând de la factorii de influenţă şi continuând cu identificarea stimulilor, a barierelor de achiziţie si descrierea propriu-zisă a procesului decizional.

Conferinţa va prezenta şi studii de caz ale unor campanii locale din categoriile auto si FMCG ce au targetat bărbaţii, cu rezultate foarte bune, dar şi un exemplu de B2B creativ. De asemenea, un producător de materiale destinate bărbaţilor care îi analizează la nivel de research va prezenta preferinţele acestora în domeniu.  

Informaţii complete despre program şi despre participarea la conferinţă sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toţi cei care se înscriu până la data de 3 septembrie inclusiv este disponibil un preţ de tip early bird, cu 15% reducere.

Marketing for Men 2013 este o conferinţă ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Discovery Channel va fi prezent în calitate de Men Specialist. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este “leathered by” Unika şi este susţinut de 360 Revolution, Trade Media,  Casa de Traduceri şi Agrafa.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii