Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Educaţie |
|

(P) Marius Decuseară-Brandenburg: Este nevoie de construirea unei culturi de vânzări, în interiorul companiilor

Peste 110 lideri și manageri de vânzări, de la 45 de companii din România, au participat miercuri, 27 mai 2015, la a doua ediție a Sales Performance Summit.
sales performance summit

Evenimentul a fost organizat de Trend Consult, unul dintre liderii pieței de training și consultanță în vânzări, care aniversează 15 ani de activitate, performanță și inovație în consultanță de business. Tema evenimentului din acest an a fost ‘‘Understanding Decision Dynamics’’.

În cadrul evenimentului Marius Decuseară-Brandenburg, Managing Partner Trend Consult, a prezentat concluziile celei de-a doua ediții a studiului “Radiografia vizitei de vânzări”:

‘‘Studiul a fost realizat pe un număr de 1700 de vânzători și a analizat  modul în care aceștia se implică în procesul de vânzare. Numai 35% dintre vânzători investighează nevoile clientului, 14% verifică dacă au înțeles cu exactitate nevoile acestuia, și doar 15% iau în calcul obiecțiile clienților și oferă soluții alternative în procesul de vânzare. Observăm extrem de mult potențial care poate fi cuantificat în creșterea cifrei de vânzări. Pentru asta, este nevoie de construirea unei culturi de vânzări, în interiorul companiilor’’.

Mai mult, Marius Decuseară-Brandenburg a anunțat că în 2016, Trend Consult va prezenta un nou instrument de măsurare a eficienței în vânzări. Sales Culture Scanner va ajuta organizațiile din România să obțină o perspectivă clară cu privire la modul în care sunt realizate vânzările în cadrul companiilor. Sales Culture Scanner va urmări interacțiunea dintre organizații și clienți, precum și interacțiunea existentă între echipele de vânzări și va arăta care sunt miturile din domeniu care influențează comportamentele vânzătorilor.

Invitatul special al evenimentului, Tamara Schenk, Directorul de Cercetare pentru MHI Research Institute, a prezentat în premieră rezultatele Sales Best Practices Study 2015.  Potrivit studiului, cele mai performante companii la nivel mondial sunt tot mai atente și mai implicate în relația cu clienții lor, și astfel au început să pună accent pe comunicarea prin intermediul canalelor de social media cu scopul de a crește rata de engagement a acestora.

‘‘Decodarea mecanismelor de decizie ale clienților este o provocare chiar și pentru cele mai performante companii din lume. Observăm tot mai mult că mecanismele de decizie ale clienților devin din ce în ce mai complexe. Companiile pot deveni eficiente în măsura în care decid să aplice proceduri și metode științifice în procesul de vânzare. Atât timp cât companiile înțeleg că pentru succesul unui proces de vânzare este nevoie să implice mai mulți specialiști, cu siguranță vor ajunge să ia decizii mai bune și într-un timp cât mai scurt’’, a declarat Tamara Schenk.

Management decizional versus management emoțional, digitalizarea deciziilor, luarea deciziilor în mediul online, motivația prin pachet salarial sau motivația non-financiară a vânzătorilor, precum și decizii inspirate de viață au fost cele mai importante aspecte abordate de speakerii prezenți la Sales Performance Summit 2015.

Evenimentul i-a adus la masa discuțiilor și pe: Dana Demetrian (Vicepreședinte, BCR), Dania Șelaru (Sales Director Strategic Accounts, Telekom România), Dan Ștefan (General Manager,  Autonom), Wargha Enayati (Fondator, Regina Maria), Dan Bulucea (Country Manager, Google România), Horațiu Cocheci (Senior Manager, PWC România), Dan Vasile (Partners Sales Manager, Microsoft România) și Silviu Ștefan (National Sales Manager, Incentive&Rewards Sodexo România).

Sales Performance Summit a fost organizat de către Trend Consult în parteneriat cu Telekom România, Microsoft, IncentiWise by Sodexo și cu sprijinul Miller Heiman, al Asociației Naționale a Vânzătorilor Profesioniști, The Associates și “Umanager”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii