Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Uncategorized |
|

(P) Mădălina Bălan, HART Consulting: „Latura întunecată a antreprenorului, o perspectivă psihologică”

Mădălina Bălan, Managing Partner HART Consulting, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei în Afaceri în București, marţi, 17 martie 2015, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi „Latura întunecată a antreprenorului, o perspectivă psihologică”.
madalin balan

Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar şi se adresează atât antreprenoarelor, cât şi femeilor care lucrează în companii şi sunt specialiste într-un domeniu de activitate.

„Nu este suficient să devii antreprenor şi să îţi asumi noul rol necondiţionat, fără să ştii cum te schimbă şi ce implicaţii are asupra vieţii şi psihicului tău. Împreună cu Mădălina Bălan, vom încerca să punem în lumină şi aspectele mai puţin cunoscute ale antreprenoriatului, dar şi să le diferenţiem de cele de management”, a declarat Alice Botnarenco, fondatoare şi preşedinte Femei în Afaceri.

Mădălina Bălan este specializată în psihologie organizaţională, este consultant senior şi Managing Partner HART Consulting. Cu peste 13 ani de experienţă în comportamentul organizaţional, ca trainer şi consultant, Mădălina este certificată în metodologia Hogan Assessments, fiind trainer pe România şi Republica Moldova în această metodologie, în Leadership Versatile, 360 feedback şi măsurarea angajamentului. În cadrul HART Consulting ocupă rolul de evaluator, project manager, coach, consultant în proiecte de dezvoltare a liderilor, managementul talentelor, eficienţa echipelor şi analize organizaţionale.

ACCESUL LA EVENIMENT

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Accesul la eveniment se face doar cu rezervare şi confirmarea înscrierii. Membrele Femei în Afaceri au prioritate şi beneficiază de 25% discount din costul taxei de participare.

Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Puteți afla ce beneficii are o membră Femei în Afaceri şi să ascultaţi testimonialele celorlalte membre!

Înscrierile se fac la: alina.popa@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obţin la: 0762 677 111.

DESFĂŞURĂTORUL EVENIMENTULUI

18:30 – Înregistrarea participantelor & coffee

19:00 – Începutul evenimentului

19:15 – Prezentarea fiecărei participante şi a businessului/jobului pe care îl are

20:00 – Prezentarea unei afaceri

20:10 – Susţinerea temei de către speakerul evenimentului

20:20 – Q&A

20:40 – Tombolă cu premii oferite de parteneri

20:45 – Business Networking

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii