Cautare




, Staff

Modă |
|

(P) LeGogo – Growing Up with Style

Dacă vrei să-ți îmbraci copilul cu piese din ultimele colecții ale unor designeri de renume internațional, fă o vizită virtuală magazinului on-line LeGogo. Mia Bria, fondatoarea proiectului, ne-a explicat ce-și propune să aducă nou pe piața românească în ceea ce privește moda pentru copii.
 aboneaza-te
CATALOGO_PAZ (8)

Ce a stat la baza acestui proiect? Pasiunea pentru haine sau dragostea pentru copii? Sau ambele?

Cu siguranță, a fost vorba de interesul pentru modă. Dar moda pentru copii este mai specială, pentru că îți aduce multe satisfacții. Imediat ce faci primul pas, te cuprinde un fel de miraj, care, de fapt, este dragostea pentru copii. Ca să răspund exact la întrebare, atât pasiunea pentru haine, cât și iubirea pentru cei mici m-au determinat să încep acest proiect. Am pornit pe acest drum alături de un prieten drag, Florian Suceavă, o persoană cu implicații adânci în lumea modei internaționale. Am avut norocul să-i cunosc personal pe unii dintre deținătorii brandurilor cu care lucrez. Acest lucru a fost important pentru că m-a ajutat să înțeleg mai bine conceptul care stă la baza fiecărui brand și a fiecărei colectii. Cele mai multe dintre colecții sunt absolut superbe. De aceea, ne este greu atunci când trebuie să facem anumite alegeri. Sentimentul este acela pe care îl încerci într-un magazin de bomboane: ai vrea să le iei pe toate acasă.

Ce înseamnă numele LeGogo? De unde te-ai inspirat?

Am avut un cățel pe care îl chema Gogo, dar care, din păcate, nu mai este. Era foarte alintat. Am primit multă dragoste din partea lui, pe care am hotărât să o elogiez cumva. Astfel, am botezat cel mai drag proiect al meu după numele lui.

Ce ți-ai propus să aduci nou în lumea modei pentru copii atunci când ai lansat LeGogo?

Mi-am propus să le ofer mamelor din România posibilitatea de a se bucura de experiența cumpărăturilor la nivel înalt. Am vrut să creez un loc de unde să poată alege produse de calitate, care sosesc la ușă în 24 de ore. Îmi doresc ca LeGogo să devină alternativa oricărui butic internațional de modă pentru copii. Am reușit să adunăm sub umbrela LeGogo nume de branduri importante, majoritatea unice în România. Ultimele colecții au venit direct de la târguri de modă importante, precum Pitti Bimbo din Florența sau Bubble din Londra.

Care au fost cele mai mari provocări pe care le-ai întâmpinat de când ai pornit acest business?

Una dintre provocări a fost câștigarea credibilității. Piața românească este invadată de tot felul de produse, lucru care ne afectează. Am fost nevoiți, și încă suntem, să construim o încredere solidă, dar sunt fericită când primim telefoane sau mailuri în care oamenii ne mulțumesc pentru produse. De cele mai multe ori, menționează calitatea acestora. O altă problemă cu care ne confruntăm este familiarizarea cu nume noi de branduri. Multe din ele sunt pentru prima dată în România, deci necunoscute aici, chiar dacă sunt renumite internațional.

Cum arată viitorul pentru LeGogo?

Internațional, sper! Construim, îmbunătățim, creștem, dar mai ales bucurăm inimile copiilor cu produsele LeGogo. Avem multe alte proiecte, sper să reușim. Unul din ele este francizarea LeGogo și înființarea magazinelor fizice, atât în țară, cât și în străinătate. Lucrăm la conceptul LeGogo pentru magazinele fizice, care va fi unul spectaculos. Și bineînțeles, ne dorim ca LeGogo sa facă parte din viața fiecărui micuț, cu toate minunățiile pe care le avem. Nu în ultimul rând, în viitor, ne propunem să ne implicăm în acțiuni caritabile, destinate atât copiilor și vârstnicilor, dar și animalelor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii