Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

IntelVoice |
|

IntelVoice – Oamenii conteaza

O companie care cauta mereu lucrurile extraordinare din oameni si care dovedeste ca forta unui brand este mult mai mare ca suma tuturor actiunilor sale si este generata de perceptia utilizatorilor sai.

Forta unei marci se poate vedea si in modul in care se adapteaza la nevoile utilizatorilor de pe o piata locala, iar o marca de tehnologie perceputa de obicei ca find ‘rece’ reuseste sa creeze in Romania concepte umane prin care inoveaza si transmite evolutie si emotie in acelasi timp.

Intr-o lume in care, datorita tehnologiei, creste posibilitatea de a comunica fara limite, Intel pune accent pe o comunicare reala, emotionala, considerand ca semnificatia unui brand este generata de oameni.
Intel, prin toate discutiile initiate in spatiul media transmite mesajul ca oamenii conteaza.

Este una dintre companiile cele mai prezente in spatiul online romanesc, avand propriul canal de Youtube, o pagina de Facebook cu peste 170000 de fani,  Instagram si recent lansata revista online iq.intel.ro prin care comunica permanent cu utilizatorii sai, publicand cele mai importante subiecte atat din lumea intreaga cat si din Romania.

Intel, unul dintre cele mai importante branduri din lume, fondata in 1968, si-a aniversat recent 10 ani de activitate directa in Romania  si a fost clasata pe locul al doilea in topul celor mai cool branduri de tehnologie din topul Forbes deoarece prin campaniile sale de comunicare compania sustine si construieste discutii directe cu utilizatorii sai.

Cu ocazia sarbatoririi a 10 ani de prezenta in România, ca hub regional, compania a anunțat extinderea operațiunilor și creșterea echipei locale în viitorul apropiat. Cu 400 de angajați la nivel național, Intel va continua să își extindă prezența în România, prin adăugarea unei noi echipe de ingineri software din divizia Datacenter Software Technologies, în cadrul Intel Romania Software Development Center.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii