FacebookTwitterLinkedIn

Oamenii de marketing și antreprenorii aflați în căutarea celor mai bune tehnici pentru a ajunge cât mai aproape de consumator, care au nu au reușit să își achiziționeze încă bilet la cea de-a șaptea ediție MID – un eveniment devenit deja tradiție în cercul specialiștilor marcomm, o pot face pe site-ul conferinței http://www.marketingindirect.ro/.

Pe 24 Septembrie, la Stejarii Country Club, cei ~250 de participanți vor sta față în față cu 13 specialiști de marketing și împreună vom dezbate tema generală de interes a conferinței de anul acesta – ”Marketing digital sau promoții offline?”.

Conferința „Marketing in Direct” este locul unde sunt oferite informații de valoare într-o formă optimizată, un fel de curs intensiv pentru ca fiecare participant să își actualizeze și completeze informațiile și de-a doua zi să le și poata implementa. Cu acest scop, se vor împărți în susținători ai uneia dintre cele două tabere, offline sau online, și vor oferi sfaturi utile participanților: Chris Arnold – Fondatorul agenției de publicitate și marketing Creative Orchestra, Laura Dragomir – Expert în comunicare și cofondator Brainguys, Alexandru Israil– Guerrilla Marketing Certified Professional, Mihaela Tatu – Trainer acreditat ANC, Andreea Munteanu – Managing Director Vivid Events2, Raluca Dinu – Media & Advocacy Officer Unicef, Mugur Patrascu – Owner iLeo, Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, Marius Buiculescu – Managing Director Atip Design, Alin Angheluta – Lect.univ.dr., Departamentul de Marketing Academia de Studii Economice București, Constantin “Noro” Ferseta – Fondator GM Kuantero, Stefan Iarca – Country Head Possible si Mihai Nasaudean – General Manager Good Afternoon.

Ce promite ediția cu numarul șapte a conferintei? O zi întreagă de prezentări susținute de 13 invitați speciali, interacțiunea cu 250 specialiști marcomm-sales-management, aflarea avantajelor & dezavantajelor celor 2 direcții de promovare și aplicabilitatea imediată a celor mai bune soluții.

Mai multe detalii despre desfășurarea conferinței pe site-ul evenimentului: http://www.marketingindirect.ro.

Parteneri media:  Institutul de Marketing, Marketing Focus, Marketing România, IQADS, PR Wave, Forbes, markmedia.ro, brand4brands,  Nine O’Clock, Business Review, Agerpres, Revista Cariere, Business Woman, Manager Express, Ziare.com, Business24, 9AM, Ordinea Zilei, Smart Financial, românialibera.ro, Finzoom, Revista Biz, ROL, eva.ro, imedia, Calendar Evenimente, NewsUp, Casa mea, Learning Network, Zelist Monitor, Salon TV, Blitz TV.