Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Uncategorized |
|

(P) Gala Romanian PR Award are loc pe 26 noimebrie

Aflată la cea de-a XIII-a ediție, Romanian PR Award își propune să creeze o adevărată constelație a valorilor, aducând împreună și scoțând la lumină stelele PR-ului românesc.
ilustratie_concept_2015

Anul acesta, Romanian PR Award comunică printr-un concept semnat de Leo Burnett şi valorifică metafora constelaţiilor. La fel cum universul e în continuă expansiune, aşa e şi industria de PR din România. Se reinventează continuu, ţintind către mai sus, mai mult, mai creativ şi căutând galaxii nedescoperite încă. Şi apar tot timpul stele noi, unele strălucitoare ca o supernova, care transmit lumină celor din jur prin puterea ideilor lor, ajutând chiar la formarea altor stele.

„Orice profesionist are nevoie de răgazul unei confruntări cu sine şi cu ceilalţi, de exerciţiul decuplării aspiraţionale din vârtejul actualităţii imediate. Fără această libertate, munca şi succesul recad în semnificaţia lor primară. Participarea la Romanian PR Award le reaminteşte participanţilor că succesul are nevoie de corolarul bucuriei pentru a căpăta sens”, a declarat Dana Oancea, Board Member, Forum for International Communications.

Jurizarea competiţiei reuneşte competenţe din 10 ţări şi este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Vodafone, Raiffeisen Bank, Coca-Cola Hellenic, URSUS Breweries, Siemens AG, JTI, IKEA, Uber, ING Group, Banca Transilvania, E&Y România, Garanti Group, Samsung Electronics, PwC, AVON, Group Renault, KFC, reprezentanţi ai agenţiilor globale de PR – Edelman, Weber Shandwick, Ketchum, Golin, Ogilvy & Mather, Grayling, MSLGroup, Hill & Knowlton Strategies, FleishmanHillard, Action Global Communications,TMA Communications, Gagen MacDonald, executivi ai agenţiilor locale de PR şi branding – Rogalski Damaschin PR, McCann PR, MSLGROUP The Practice, GMP PR, Graffiti PR, Brandient Golin, DC Communication, BDR Associates, Oxygen Public Relations, V+O Communication, Dăescu Borțun Olteanu, Media Pozitiv, Storience, OMA Vision, SmartPoint, 2activePR, Image PR, PR & More, MakeSense, reprezentanţi ai presei – Hotnews, precum şi consultanţi independenţi, cercetători, reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, AMEC, United Nations, Holmes Report şi Forum for International Communications.

Înscrierile la cea de-a XIII-a ediţie se fac până vineri, 2 octombrie 2015. Aplicaţiile depuse după această dată, dar cel târziu până vineri, 9 octombrie 2015, implică o majorare cu 10% a taxei de participare.

Gala Romanian PR Award se va desfăşura în seara zilei de 26 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel.

Pentru al treilea an consecutiv, Vodafone România va acorda distincţia „PR Innovator of the Year”, oferind vizibilitate proiectelor cu idei sclipitoare și execuții pe măsură, care redefinesc status quo-ul și trasează noi granițe ale comunicării.

Raiffeisen Bank continuă acordarea disticţiei speciale „Best of PR Evaluation”, încurajând bunele practici în evaluarea proiectelor de PR.

Cu sprijinul Rogalski Damaschin PR, organizatorul reia în structura competiţiei distincţia Junior PR Award, cu scopul de a răsplăti profesionalismul şi creativitatea studenţilor şi masteranzilor care aspira la o carieră în domeniul relaţiilor publice.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii