Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Evenimente |
|

(P) Dezvoltarea eCommerce-ului la nivel național a fost analizat la Cluj săptămâna trecută

Peste 400 de reprezentanți ai magazinelor online și specialiști din domeniile conexe și-au dat întâlnire în 21-22 octombrie cu speakerii de la marile branduri românești și nu numai, discutând și analizând provocările cu care se confruntă magazinele online, dar și strategiile de vânzare și fidelizare din perioada imediat următoare.
tecomm 2

TeCOMM a adus în atenția participanților speakeri internaționali, precum Russel Sutton, Nikita Kiselev, Chloe Thomas sau Kath Pay, dar și reprezentanți ai brandurilor IKEA, Altex, Flanco, Urgent Cargus, Google, Best Kids, Paravion, MasterCard, FAN Courier.

eCommerce-ului i se acordă din ce în ce mai multă atenție. În această perioadă, magazinele online își pregătesc strategiile pentru Black Friday, dorind ca puterea să fie în mânile consumatorilor. Pentru o experiență de succes, proprietarii de magazine online este necesar să acorde o atenție deosebită și firmelor de curierat.

Mihai Bota, Area Sales Manager Urgent Cargus, este de părere că diversificarea opțiunilor în piața de curierat este una dintre cele mai mari provocări. Mai mult, el a subliniat necesitatea unei bune comunicări cu partenerii. Conform spuselor sale, pe plan local, comerțul electronic se dezvoltă din ce în ce mai mult.

De asemenea, în eCommerce, un loc aparte în simplificarea procesului de cumpărare îl are modul în care se face plata și totodată cât de familiarizați sunt clienții cu acest proces. Chiar și în secolul vitezei, românii par să se teamă de noutate, cel puțin atunci când vine vorba de a achita cu cardul: „Am încercat să aflăm de ce românii au reticența de a plăti cu cardul. Întrebând în piață, frica cea câștigătoare a fost <mi-e teamă că dacă nu am mai făcut asta până acum, gresșsc ceva>. E o lipsă de familiarizare a clienților”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager MasterCard.

Prima zi a evenimentului a fost dedicată conferințelor keynote speakerilor internaționali, debate-urilor 8 Nightmares for online Shops, Hope is not a strategy, la care au luat parte reprezentanți ai brandurilor importante din țară. Digital Travel Forum a fost punctul de întâlnire al celor care au fost interesați de dezvoltarea zonei de turism, punând la dispoziția participanților workshop-uri dedicate. „Agenția se confruntă cu problema că nu mai există diferențieri. Voi, consumatorii, ați făcut un research și știți ce vreți. Sunteți foarte sensibili la preț și astfel, costul cu achiziția e tot mai ridicat. Soluția vine din zona analizei de date. Recomandăm să se dea atenție din ce în ce mai mult analizei de date”, a afirmat Remus Vișan, Founder & Managing Director Paravion.

Cea de-a doua zi a evenimentului a fost dedicată workshop-urilor, evenimentul conex Markday stârnind interesul specialiștilor în marketing și comunicare. Ziua de 22 Octombrie a avut ca punct culminant debate-ul dedicat vânzărilor de Black Friday. Magazinele online au început deja să își pregătească strategiile de vânzare pentru vinerea neagră.

În această perioadă, piaţa de e-commerce este într-o continuă creștere, iar marile provocări rămân practic aceleași pentru retaileri, una dintre ele fiind răspunderea la nevoile clienților care, potrivit lui Adrian Mihai, Managing Partner FAN Courier, devin din ce în ce mai sofisticați și încep să știe ce vor: „Cred că este foarte important să fie simplificat modul în care se plătește online, pentru că este unul dintre motivele pentru care majoritatea clienților optează să achite produsele la livrare”, a subliniat acesta.

Tema centrală a evenimentului TeCOMM, unul dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est, a fost: Power to the Customers. Următoarea ediție dedicată eCommerce-ului va avea loc în primăvara anului viitor, în București și va sta sub semnătura agenției de evenimente Libero Events, care a reușit ca acest eveniment să depășească deja cinci ediții.

TeCOMM is Powered by Urgent Cargus.
Gold Sponsors: MasterCard si FAN Courier.
Recommended payment processor: mobilPay
Premium media partner: Forbes
Partners: ProfitShare, Conectoo, Euro GSM, MxHost, Mediatic, WensTravel, Chic Ville, United Business Center.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii