FacebookTwitterLinkedIn

Anul acesta Chilli Ideas a fost nominalizată la 2 categorii, și anume: Excelență în Economie și Excelență în Implicarea Socială (la care a și ocupat locul al treilea). Eforturile și implicarea Chilli Ideas în direcția stabilirii unui mediu sustenabil pe piața de promoționale din România au fost de altfel premiate și în anii trecuți în cadrul aceluiași eveniment. Însă premiul care reprezinta cu adevarat o recunoaștere la nivel european, și pe care Chilli Ideas l-a câștigat anul acesta în fața unor companii din țări precum Franța, Belgia sau Germania, este “Premiul Special pentru Distribuitorul Sustenabil al Anului 2019”.

Sustenabilitatea nu mai este un subiect nou, ci devine pe zi ce trece o normalitate. Scopul accestor premii, oferite de PSI în cadrul Galei anuale, este ca toți cei din industrie să găsească un echilibru între latura economică, implicarea socială și grija față de mediu, evaluând companiile concurente pe baza certificărilor deținute și a acțiunilor ce demonstrează responsabilitatea și implicarea în toate aceste domenii.

“Sigur că reprezintă un imens motiv de bucurie faptul că am câștigat acest premiu. Am muncit mult în ultimii ani având convingerea că aceasta este direcția în care se vor întâmpla lucrurile în viitor. Sustenabilitatea este un mod de a trăi și de a gândi, nu reprezintă doar un trend. Iar diferența o face consecvența. O asemenea atestare internațională, pe lângă bucurie, aduce și o foarte mare responsabilitate, care nu face decât să ne motiveze sa fim mai buni în fiecare an.” Geanina Ioan, CEO Chilli Ideas.

© Behrendt and Rausch

“Scopul nostru este să oferim clienților produse inovatoare. Ei nu vor ști ce oferă piața atâta timp cât nu le arătăm, pentru că noi reprezentăm piața. Lucrăm în fiecare zi pentru ca produsele pe care le promovăm să fie din ce în ce mai prietenoase cu mediul. Să excludem pe cât putem plasticul, să ne orientăm către resurse naturale regenerabile, să existe posibilitatea reciclării lor, producția să nu presupună procese extrem de dăunătoare. Însă suntem realiști: este un drum lung de parcurs până ca lucrurile să se întâmple exact așa cum ne-am dori. Acest premiu ne încurajează însă să inovăm și să excelam în următorii ani muncind și mai mult pentru idealul spre care tindem.” Codruţa Tudor, Senior Sourcing Specialist Chilli Ideas

Chilli Ideas este prezentă pe piața produselor promoționale din România de 12 ani, în tot acest timp remarcându-se prin originalitate și implicare. Este un model de business de success, cu o creștere constantă și consecventă. În ultimii ani implicarea socială și atenția față de mediu s-au putut regăsi atât în acțiunile interne cât și în cele externe, iar clienții cu siguranță au putut observa demersurile făcute pentru a le oferi prodse din gama “verde” și a veni către ei cu alternative sustenabile.

Despre Chilli Ideas: https://chilli-ideas.ro/Presentation.pdf

Photos: © Behrendt and Rausch