Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Uncategorized |
|

(P) Ce înseamnă PRINT & SIGN pentru piața est-europeană de imprimare digitală

Recunoscut drept un adevărat hub al tehnologiilor inovatoare, cu peste 150 de echipamente inovatoare de print digital, consumabile și aplicații de ultimă generație purtând mărcile celor mai mari branduri de profil din lume, PRINT & SIGN (ajuns la ediția a 14-a) este un reper foarte important la nivel regional pentru cei care activează în domeniile imprimării și al semnalisticii digitale. La ora actuală, piața românească reprezintă aproximativ 10% din producția pieței de imprimare digitală din Europa de Est, potrivit estimărilor Smithers Pira, cea mai mare autoritate din domeniul printului, ambalajelor și hârtiei din lume. Statisticile Smithers Pira cuprind inclusiv producția din Turcia, cel mai puternic jucător din regiune.

PRINT & SIGN 2017, cel mai reprezentativ târg de tipar și semnalistică din Europa de Sud-Est, se va desfăsura între 26 și 29 septembrie în Pavilionul Central din Romexpo, București.

 

Cererea mondiala de print digital creste puternic, ceea ce inseamna ca piata va creste la nivel global. Mai multe economii din Europa de Sud-Est sunt prognozate sa creasca, fiind influentate de cererea consumatorilor, astfel incat exista oportunitati pentru a satisface aceasta cerere cu productia locala. In ceea ce priveste exportul, exista oportunitati la nivelul regiunii: statele UE beneficiaza de acces liber in Uniune, iar costurile cu forta de munca in sud-estul regiunii raman inferioare mediei UE (desi acestea cresc puternic in tari precum Romania). Cu toate acestea, este nevoie de investitii in tehnologia de imprimare digitala pentru dezvoltarea pietei locale, precum si de personal instruit”, considera Dr Paul N Ewing, Managing Partner Ewing Innovation LLP si consultant Smithers Pira.

 

Estimarile indica o crestere semnificativa a pietei in urmatorii 5 ani, determinata de o serie de factori fundamentali, cum ar fi economia favorabila pe termen scurt a tiparirii digitale versus serigrafie, cresterea e-commerce-ului (si, odata cu el, a capacitatii de reconfigurare a lanturilor de aprovizionare pentru tiparirea la cerere prin intermediul printului digital), imbunatatirea impactului printului digital asupra mediului, comparativ cu imprimarea traditionala etc. Cresterea va afecta pietele de imbracaminte, semnalistica si amenajarile interioare. “Pe masura ce vor creste aceste piete, va creste si potentialul imprimarii digitale”, estimeaza Ewing.

 

Considerat un adevarat guru al printului digital, Dr Paul N Ewing vine la PRINT&SIGN ca speaker la Conferinta PrintTex 2017, care va avea loc pe 26 septembrie, in sala Cupola din Romexpo-Bucuresti (Pavilionul Central), incepand cu ora 13:00.

 

Cine este Dr Paul N Ewing?

 

Consultant asociat la Smithers Pira si managing partner la Ewing Innovation LLP, companie de consultanta specializata in R&D si strategii de business in industria tipariturilor cu jet de cerneala, Paul Ewing este un adevarat guru in domeniul imprimarii cu jet de cerneala. Are peste 15 ani experienta in planificarea strategica, cercetare-dezvoltare si comercializarea cernelurilor si colorantilor pentru aplicatii in domeniul imprimarii cu jet de cerneala.

A fost director in cadrul multor companii de top, precum FUJIFILM si Avecia & Zeneca, perioada in care a contribuit la dezvoltarea a numeroase produse (cerneluri, coloranti si alte materiale) folosite de imprimantele OEM in diverse sectoare (tipografie, grafica, imprimare industriala, ambalaje si textile, aplicatii industriale).

Paul Ewing este doctorand, membru al Societatii Regale de Chimie si a absolvit un MBA la Manchester Business School.

 

Despre EUROEXPO

 

EUROEXPO, fondatorul si organizatorul targului,  este cea mai mare companie privata din Romania, specializata in organizarea de targuri, expozitii si evenimente speciale.
Cu o experienta de peste 14 ani in organizarea de targuri si expozitii noi, compania a inregistrat un trend ascendent si a reusit sa creasca anual atat numarul expozantilor, cat si pe cel al vizitatorilor.

Prin intermediul targurilor organizate (Metal Show, Baby Boom Show – editiile de primavara si toamna, PRINT&SIGN, Corporate Gifts Show, Pack Expo, Expo Plast, Cleaning Show), compania a realizat o platforma profesionala de comunicare intre reprezentanti ai mii de companii din Romania si din strainatate, pozitionand compania in varful clasamentului celor mai buni organizatori de evenimente.

Targurile si expozitiile EUROEXPO ofera cadrul propice pentru interactionare, evenimente conexe informative si proiecte menite sa impulsioneze dezvoltarea economica.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii