Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Shopping |
|

(P) Bigotti lansează colecția toamnă-iarnă 2014-2015

Colecţia toamnă-iarnă 2014-2015 a brandului Bigotti este inspirată de anii '30, din melanjul organic de eleganţă şi creativitate generat de întâlnirea modei cu filmul.
Bigotti

Clasic, dar dinamic; discret, dar seducător – bărbatul Bigotti cucereşte şi rămâne în amintire. Campania de imagine a fost concepută ca un film retro, al cărui erou incită prin stilul său rezervat, misterios, impunător.

Colecţia Bigotti răspunde nevoilor bărbatului actual, în continuă mişcare şi evoluţie, fiind gândită pe principiul puzzle. Piesele vestimentare propuse de designeri oferă avantajul de a fi asortate şi combinate între ele cu uşurinţă, satisfăcând permanenta dorinţă de nou şi de timp.

Aşadar, sacourile din lână fină pot fi asortate cu uşurinţă cămăşilor clasice şi cravatei pentru un look office, dar acelaşi sacou combinat cu o cămaşă imprimată, jeansi şi pantofi sport creează o ţinută destinată timpului liber.

Bărbatul Bigotti nu-şi aglomerează viaţa şi garderoba cu lucruri inutile, se concentrează eficient şi inspirat pe conturarea stilului autentic.

Materialele folosite sunt naturale (lână, lână în amestec cu mătase sau caşmir, bumbac), iar diversitatea croiului (costume, cămăşi, sacouri, pantaloni) face colecţia accesibilă oricărei tipologii de corp.  Culorile alese sunt nobile (albastru, bleumarin, bordo, gri, mov prună, lila) şi oferă libertatea alăturării accesoriilor colorate.

Atracţia noului sezon Bigotti o reprezintă infuzia de energie în zona casual. Pantofii de inspiraţie sport (sneakers), jeansii, pantalonii chino şi cămăşile cu imprimeuri evidente vin în completarea dimensiunii moderne a bărbaţilor cu un stil bine conturat.

Măiestria croiului şi a finisajelor, detaliile originale şi diversitatea modelelor caracterizează ţinutele propuse de brandul Bigotti şi pentru acest sezon.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii