Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

(P) Bake My Day

1. Torturi, cupcakes, macaroons – un întreg atelier de creații dulci. Ce v-a determinat să porniți acest business, cu ce motivații și, mai ales, care este povestea voastră?

Am lansat acest business in decembrie 2016, din dorinta de a recrea dulciurile copilariei, dar la un alt nivel, mai inalt, pastrand gustul produselor dar reinventand retetele astfel incat sa le amplificam savoarea si sa le facem mai aspuctuoase. Suntem pasionati de conceptul de haute-dessert, tocmai de aceea am combinat cofetaria frantuzeasca cu retete traditionale, ne-am jucat cu ciocolata fara zahar, pulbere de cacao, nuci caramelizate in trufe delicioase, praline crocante si mousse-uri catifelate.

Suntem o echipa restransa dar ambitioasa, experimentam cele mai noi retete si procedee de manufacturare a prajiturilor, suntem in permanent contact cu scolile de elita din domeniu.

2. Ce aduce nou Bake my day pe piața atelierelor de cofetărie din România?

Nu ne plac ingredientele artificiale, care modifica aromele, si am decis sa ne aliem cu cateva ingrediente de top, care ne garanteaza un gust desavarsit si o calitate premium a produselor. Folosim foarte mult frisca Elle et Vire din Franta, ciocolata Icam din Italia, faina de prima mana, unt cremos cu 82% grasime si fructe proaspete in functie de sezon.

Desigur, procedeele de pregatire si coacere sunt la fel de importante pentru obtinerea gustului si a texturilor perfecte, tocmai de aceea am ales sa folosim mixere si accesorii de la KitchenAid, cuptoarele MIWE, primele cuptoare din lume care asigura o presiune atmosferica standard in camera de copt, astfel incat aluaturile sa nu fie afectate de factorii externi precum presiunea, viteza aerului sau umiditatea.

3. Domeniul dulciurilor este unul extrem de sensibil și solicitant, chiar dacă aparent, nu pare așa. Care au fost cele mai mari provocări pe care echipa Bake my day le-a depășit cu succes până acum?

Crăciunul a fost prima noastra provocare. Atunci am reusit sa satisfacem dorintele clientilor pastrand retetele traditionale de cozonac, cu aluat dospit, copt in forme de lemn natural, dar ducandu-le la un alt nivel prin aportul de ingrediente. A urmat Pastele, un alt eveniment important pentru noi, cand am reusit sa producem artizanal un numar mare de cozonaci, pasca si oua de ciocolata pentru clientii corporate pretentiosi dar si pentru cei care ne erau deja fideli. Faptul ca am reusit sa ne fidelizam clientela intr-un timp atat de scurt a reprezentat marea provocare pentru noi.

4. Și ca să vedem și partea pozitivă a business-ului, care sunt  cele mai mari realizări ale voastre, de la lansare și până în prezent?

In mai putin de un an am reusit sa sustinem parteneriate si comenzi pe evenimente mari, sa avem review-uri bune in piata, sa ducem deserturile la un nivel inalt, unde concurenta este limitata momentan.

5. Pentru ce tipuri de evenimente au fost solicitate serviciile și dulciurile voastre? Aveți preferințe în acest sens?

Am participat la evenimente si gale ale unor publicatii importante, am fost si suntem in continuare foarte solicitati de catre miri sa le indulcim evenimentele si de diverse companii pentru petrecerile interne dar si pentru clientii lor.

6. Ce planuri de viitor are echipa Bake My Day ?

In luna noiembie déjà vom avea primul magazin concept deschis in Bucuresti, in zona Timpuri Noi, iar in showroom-ul din Octavian Goga vom incepe noi proiecte – workshop-uri cu pastry chefs internationali si activitati de recreere pentru copii. La anul, ne dorim sa mai deschidem alte mici magazine concept in Bucuresti si in tara pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri fideli.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii