Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Shopping |
|

(P) Au inceput inscrierile pentru Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

Au început înscrierile pentru Cupa Agenţiilor la Gătit by Lidl, cea mai creativă competiţie culinară din România.  Aflata la a treia şi cea mai aşteptată ediţie de până acum, competia se va desfăşura între 15 şi 17 iulie.
1200x628_v2

Formatul evenimentului în acest an

Probe noi, 32 de echipe (formate fie din freelanceri, fie din oameni de agenţie şi clienţi) ingrediente pe care să le interpretaţi creativ şi o reţetă pregătită din timp: nu avem cum să dăm greş cu noul preparat.

Dacă vreţi să demonstraţi că vocabularul vostru culinar cuprinde mai mult decât “cartofi prăjiţi şi omletă” sau “sandviş peste laptop”, dar nici nu vă întreceţi încă în bucătăria moleculară, evenimentul e pentru voi.

Reţeta e simplă: vă formaţi o echipă de 2 până la 6 oameni, vă alegeţi un ingredient pe care îl veţi interpreta creativ şi intraţi în competiţie completând formularul de înscriere până pe 2 iulie.

Bineînţeles, n-o să vă puteţi opri aici. O să vreţi să faceţi rebranding-ul agenţiei şi o să coaceţi o identitate vizuală de-te-lingi-pe-degete: competiţia de logo-uri culinare vă aşteaptă înscrierile tot până pe 2 iulie.

Ediţia 2015 va aduce participanţilor multe premii speciale care vor completă palmaresul creativilor şi rafturile cu premii ale agenţiilor.

Că tot veni vorba de reţete, anul acesta o îmbunătăţim şi pe cea a Cupei.
Produsele Lidl îşi vor găsi Nașul creativ, la provocarea Electrolux: 50 de ingrediente secrete îi vor stimula pe participanţi să inventeze sau să adapteze reţete, în încercarea de a da pe spate juriul Cupei cu preparatul lor.

Înaintea evenimentului, training-uri tehnice Zepter îi vor pregăti pe bucătarii amatori ai industriei pentru competiţia care va avea loc la Chef Parade Cooking School, cea mai chic bucătărie din oraş. Detalii despre training-urile tehnice Zepter găsiţi aici.

În ziua evenimentului, două probe speciale pregătesc sufleteşte participanţii pentru proba principală. Nu vă neliniştiţi totuşi, la Chef Parade e loc berechet şi pentru gătit, şi pentru socializare:
Probele în acest an

Proba principală Lidl

 

Bucătăria Lidl prinde viaţă la Cupa Agenţiilor la Gătit: diversitatea produselor îi va motiva pe bucătarii amatori ai industriei să își demonstreze talentul la gătit, iar ingredientele secrete propuse de Electrolux îi vor provoca să îl folosească într-un mod inedit, stimulându-le creativitatea.

Nu contează cât de neobișnuită e ideea unui preparat, vrem rețete care să provoace artificii pe papilele gustative. E loc şi pentru timizi, căci Bucătăria Lidl despre asta vorbeşte: că eşti bucătar sau ești amator, poţi găsi inspiraţie în varietatea de ingrediente.

După cele 70 de minute ale probei, preparatele vor defila prin faţa juraţilor, care vor decide cine merita titlul de Agenţia Anului la Gătit.

Training-ul tehnic Electrolux

Cele patru echipe din fiecare interval învaţa concomitent să folosească instrumentele Electrolux. Dacă ţi-a întârziat taxiul sau ai apăsat de prea multe ori snooze, înveţi de la colegi: training-ul durează 15 minute şi nu va fi repetat pentru cei care nu au ajuns la timp.
Tutorialul Zepter

Cele patru echipe din fiecare interval învaţa concomitent să folosească instrumentele Zepter. Training-ul durează 15 minute şi nu va fi repetat pentru cei care nu respecta orarul. Trainerii rămân disponibili la Chef Parade pentru îndrumări de natură tehnică pe toată perioada competiţiei.

Proba specială Joacă-te cu Jacobs

Prima dintre probele speciale, pentru toate echipele care se înscriu la Cupă: fiecare echipă trage la sorţi un brief simplu şi fun, pe baza căruia pregăteşte o cafea senzaţională în 15 minute şi apoi o prezintă în 30 de secunde. Juriul special Jacobs va evalua prestaţia concurenţilor separat de competiţia principală. Şi degeaba faci o cafea bună dacă n-o împarţi cu prietenii: încă un motiv să fiţi încurajaţi de cei mai gălăgioşi colegi.

 

Proba specială Vara Bonduelle

Fiecare echipă va pregăti un preparat de vară, delicios şi aspectuos, cu legumele răsfățate Bonduelle. Proba specială va dura 10 minute fiind urmată de o prezentare a echipei de 30 de secunde. Punctajul va fi acordat tot de un juriu special Bonduelle şi va fi separat de probă principală.

Partenerii evenimentului

Despre Lidl
De la intrarea pe piața romaneasca în 2011, Lidl a devenit unul dintre cele mai  importanţi retaileri din România. În 2015, Lidl lansează Bucătăria Lidl, unde chef Florin Dumitrescu şi actorul Andrei Aradits demonstrează că oricine poate găti simplu şi original.

Bucătăria Lidl e locul de întâlnire a celor care iubesc mâncarea, gătitul şi petrecerea timpului alături de cei dragi în jurul mesei. Creată sub forma unei platforme online, Bucătăria Lidl îşi propune să devină un loc de inspiraţie deopotrivă pentru cei experimentaţi şi pentru cei care îşi doresc să înveţe să pregătească reţete delicioase la preţuri avantajoase.

Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experienţă în realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucătari profesionişti din Europa, Electroluxaduce excelența culinară atât în cele mai renumite bucătarii ale lumii, cât şi în casele utilizatorilor.

Pe platforma The Secret Ingredient, Electrolux propune în fiecare lună un ingredient secret, însoţit de trucuri profesionale pentru a-l integra uşor şi simplu în reţetele realizate chiar în bucătăria proprie. Astfel, Electrolux aduce excelentă în bucătărie nu doar prin tehnologie de top, ci şi prin informaţiile şi sugestiile care dezvoltă creativitatea culinară. Pe platforma pot fi găsite informaţii despre istoria, valorile nutritive, reţete şi idei de folosire a ingredientului secret al lunii în meniul de zi cu zi. Toate aceste sfaturi şi secrete culinare sunt oferite de Electrolux în parteneriat cu Chefi profesionişti.

Despre Zepter
Zepter Internaţional a fost fondat în 1986 iar produsele sale revoluţionează permanent universul gătitului. Vasele Zepter Masterpiece alcătuiesc un sistem unic ce permite o preparare corectă a hranei sănătoase, iar sistemul de vidare VacSy păstrează corect alimentele şi le prelungeşte durata de viaţă. Cu Zepter economisiţi alimente, energie, timp şi bani, dar cel mai important, vă protejaţi sănătatea.

Despre Jacobs
Jacobs Kronung este ceaşcă de cafea aburindă care te trezeşte blând dimineaţa şi îţi promite că vei avea o zi frumoasă. Este Alintaroma care te îmbie şi care te îndeamnă să te opreşti pentru câteva minute şi să laşi vorbele să vină de la sine. Între tine şi cei câţiva prieteni de suflet. Doar voi. Câteva minute. Anul acesta, Jacobs, îşi invita consumatorii la o nouă provocare “Joacă-te cu Jacobs“. Iubitorii cafelei sunt invitaţi să îşi redescopere cafeaua preferată de zi cu zi şi să încerce gusturi deosebite, cu ajutorul reţetelor inovatoare propuse de cafeaua Jacobs.

Despre Bonduelle
Grupul Bonduelle este lider mondial în legume prelucrate și unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de legume conservate și congelate din România. Bonduelle este condus de o Viziune în care alimentația vegetală este esențială pentru o viață mai bună, cu impact asupra sănătății și a mediului înconjurător. Dat fiind că alimentația vegetală ar trebui să fie tot mai prezentă la mesele de zi cu zi, Misiunea Bonduelle este să dezvolte cultura de a mânca legume pentru sănătate și plăcere.

Un brand care a câștigat încrederea consumatorilor, Bonduelle a obținut distincțiile Superbrand, Best Buy Award și QuDal.

Despre Samdam
Grupul Samdam oferă de mai bine de 20 de ani  soluţii complete şi personalizate de produse promoţionale, cadouri premium, cadouri business, textile, echipamente de lucru şi programe de loialitate. Experienţă, profesionalismul şi flexibilitatea echipei Samdam le oferă clienţilor încrederea că proiectele lor se afla pe mâini bune, încă de la prima colaborare.

Despre Chef Parade
Conceptul Chef Parade este adus şi dezvoltat în România de către Privileg Catering. Într-un spaţiu modern, Chef Parade Cooking School găzduieşte cursuri de gătit, petreceri, workshop-uri şi team building-uri pentru corporaţii, adresându-se tuturor celor care vor să înveţe, să se relaxeze sau să-şi desăvârşească abilităţile culinare.

Despre Cupa
Creativii ingredientelor, ai prezentărilor şi ai uralelor îşi găsesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agenţiilor la Gătit. Scriem reţetarul Cupei încă din 2013 şi stârnim creativii să se înfrunte  în preparate şi farfurii. Competiţia face parte dintr-un concept mai amplu de întreceri  creative dedicate industriei de comunicare din România, Cupa Agenţiilor. Cupa Agenţiilor la Gătit este un eveniment IQads, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Poftă bună! şi La Cucina.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii