FacebookTwitterLinkedIn

Români inteligenți creează valoare la nivel internațional. Doar dacă ne gândim la ultimul exemplu, o aplicație creată de români vândută cu peste 10 milioane de euro.

Astăzi este nevoie de inteligență în România mai mult decât oricând.

La asta s-au gândit cei de la Vox Technology Park, o clădire inovativă de birouri, când au inițiat o campanie creativă, în centrul orașului Timișoara.

“Inteligența poate fi mai importantă decât banii.

Am dorit să arătăm asta în noua campanie IQ Cafe, pentru clădirea de office Vox Technology Park, unde celebrăm inteligența din Timișoara. Am modificat un aparat de cafea astfel încât, în loc de bani folosești inteligență. Un mic IQ test de rezolvat și cei care treceau prin piața Unirii primeau o cafea gratuită dacă rezolvau” ne-au transmis oficialii de la Vox Texhnology Park si Handsome Advertising, organizatorii campaniei.

Am ales astfel să facem o campanie de experiental marketing, în care oamenii au fost direct implicați. Pentru că Vox Technology Park se adresează oamenilor inteligenti. Am provocat timișorenii să participe la campanie și să demonstreze că sunt inteligenți.