Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Uncategorized |
|

(P) Află cum iau decizii liderii marilor companii, la Sales Performance Summit

Compania de trainining și consultanță în vânzări, Trend Consult, organizează pe 27 mai, la București,  cea de a doua ediție a Sales Performance Summit, un eveniment dedicat liderilor și managerilor din vânzări. În cadrul evenimentului vor fi prezentate în exclusivitate rezultatele studiului aplicat pe 2000 de companii din întreaga lume, iar participanții vor înțelege cum iau decizii cei mai de succes oameni de afaceri din România.
speaker5

Dan Ștefan, General Manager Autonom Rent a Car, antreprenor pasionat de dezvoltarea oamenilor și a organizațiilor sustenabile, axate pe învățare, va fi prezent în calitate de speaker, pe 27 mai 2015 la Sales Performance Summit.

El le va vorbi participanților despre momentele în care a luat cele mai dificile decizii pentru afacerea sa, precum și despre mecanismele care stau în spatele deciziilor de succes.

‘‘Prima și cea mai importantă decizie a fost aceea de a demara extinderea națională în 2006, după un proiect-pilot de succes în Piatra Neamț. O decizie riscantă dar abordarea graduală, de tip “lean”, ne-a adus flexibilitate și ne-a ajutat să stăm pe drumul optim. Al doilea moment care a implicat decizii rapide și implementare intensă a fost la finalul anului 2008, când am realizat că suntem pe cale de a fi loviți de criză, iar sectorul nostru va fi puternic afectat. Cea mai importantă decizie a fost atunci schimbarea strategiei, de la un model de retail către un model B2B, în care ajutăm firmele să treacă mai bine prin criză prin externalizarea unor servicii – rezultatul a fost spectaculos, o creștere medie anuală a cifrei de afaceri în perioadă 2009-2013 de peste 50%.’’

În viziunea sa, o decizie de succes trebuie să aibă la bază capacitatea liderului și a echipei de a implementa și de a face validări de etapă, pe baza cărora poți schimba relativ ușor planul.

‘‘Abordarea tradițională asupra deciziilor presupune o alocare a timpului/resurselor, pe fiecare din etapele importante, de tipul: 50% Analiză/Evaluare, 30% Decizie, 20% Implementare. Eu cred mai mult într-o abordare de genul 20% Analiză, 10% Decizie, 70% Implementare – mai adaptată schimbărilor rapide de azi.’’

Ce le veți spune participanților la Sales Performance Summit?

Lumea este într-o schimbare acelerată, de multe ori exponențială, iar ciclurile de viață se scurtează, apar modele de business noi cu o frecvență în creștere. Mai mult decât atât, trăim într-o lume a abundenței, în care nevoile se schimbă, devin mai sofisticate și urcă în piramida lui Maslow. În acest context, sistemele “clasice” de management fac față tot mai greu acestor schimbări, sunt din multe puncte de vedere depășite și apar sisteme inovative de management, bazate pe factorii majori de motivație intrinsecă a oamenilor: autonomie, progres și semnificație. Cred că viitorul sună bine, în special pentru cei cu spirit antreprenorial.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii