Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Lanțul de cafenele 5 to go lansează o nouă gamă de produse și încheie anul cu 63 de locații

Lanțul de cafenele 5 to go a lansat gama de produse cu un gramaj dublu decât cel normal, 5 to go + (PLUS).
rsz_5_to_go-10

Am avut nenumărate mesaje de-a lungul ultimului an primite pe rețelele de socializare și uneori chiar pe mailul oficial al companiei, cu privire la dorința de a putea cumpăra diverse produse ce nu se regăseau în meniul 5 togo. Clienți noștri și-au dorit și ne-au sugerat să introducem preparate noi cum ar fi sandwichuri cu ingrediente premium, smoothie-uri naturale sau pahare mai mari pentru cafea. Așa a luat naștere și Mr. Big, cel mai nou personaj 5 to go. Practic el va raspunde dorinței clienților de a avea varianta de băutură mare, cu un gramaj dublu decât cel normal“, a spus Radu Savopol, cofondator 5 to go.

5 to go a decis să listeze noi produse sub denumirea generică de 5 togo + (PLUS), cu prețuri de 5 + 5 lei pentru produsele ce fac parte deja din noul meniu. Toate celelalte produse din meniul original nu vor suferi nicio modificare de preț sau rețetă.

 

Noua gamă de produse curpinde în momentul de față : smoothie-uri naturale, paharul dublu, de 16 oz (Mr. Big), sandwichuri cu ingrediente premium (prosciutto, somon, ș.a.) și sucurile organice însă lista este deschisă, în continuare analizându-se cerințele venite de-a lungul timpului din partea clienților.

 

Lanțul de cafenele a ajuns la 63 de locații în România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii