Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

(P) 2 zile de know-how şi soluţii pentru promoţii, la Promotions Now 2014: conferinţă, workshop şi premii

Photoland_Corbis_42-21105825.jpg
Evenimentul va oferi profesioniştilor din marketing, comunicare şi implementare inspiraţia şi soluţiile practice de eficientizare a promoţiilor şi concursurilor, de la strategie până la execuţie.

SMARK KnowHow organizează a treia ediţie a Promotions Now 2014, cel mai complet eveniment de pe piaţa locală dedicat promoţiilor, pe 6 şi 7 martie, la UniCredit Tower. Evenimentul va oferi profesioniştilor din marketing, comunicare şi implementare inspiraţia şi soluţiile practice de eficientizare a promoţiilor şi concursurilor, de la strategie până la execuţie. Ediţia 2014 va conţine în premieră 3 segmente, pentru o radiografie completă a fenomenului: conferinţă, workshop şi competiţie a celor mai bune promoţii desfăşurate în 2013 în România. Solutions Provider al evenimentului este AdProduction.

Evenimentul vine să ofere know-how şi soluţii de la peste 30 de profesionişti, pe această componentă devenită aproape obligatorie în mixul de marketing al ultimilor ani: de la concursurile organizate periodic la promoţiile de anvergură. Cele 2 zile vor analiza starea actuală a promoţiilor locale şi exemple internaţionale, canalele pe care sunt derulate şi eficienţa acestora, mecanismele şi premiile, tehnologia folosită, dar şi comunicarea şi evaluarea rezultatelor.

Segmentul de conferinţă al Promotions Now 2014 va acoperi două jumătăţi de zi, pe 6 şi 7 martie, fiind structurat pe 6 paneluri. Prima zi se va încheia cu un workshop aplicat, început în sala de conferinţă şi continuat în retail, iar segmentul de Awards va încheia cea de-a doua zi.

Principalele teme care vor fi dezbătute în cadrul segmentului de conferinţă sunt:

–         Privire de ansamblu: Înţelegerea consumatorului şi a trendurilor în promoţii;

–         Implementare: Ce se poate întâmpla rău în fiecare etapă;

–         Comunicare: De la shopper marketing la tehnologii de integrat în campanii;

–         Canale: Eficientizarea promoţiei în modern şi tradiţional trade, online şi HoReCa;

–         Best Practice: Studii de caz ale unora dintre cele mai bune promoţii şi concursuri din 2013;

–         Creatives’ Pitch: Cel mai creativ şi eficient premium mic.

Astfel, tematica evenimentului acoperă promoţiile cu câştig instant, promoţiile cu premii sau cu reduceri de preţ, concursuri, activării, campanii de retail, in-store, shopper marketing.

Evenimentul din acest an va include şi un workshop susţinut de Adina Andrei (Director Achiziţii FMCG, Carrefour România) şi Dan Burlacu, în prezent consultant Ascendis, cu o lungă experienţa în implementarea de promoţii in-store în cadrul FMCG Marketing&Distributionşi în retail planning în industria de tutun, la BAT. Pornind de la premisa că promoţiile nu se pot urmări printr-un excel, ci implică munca de teren şi din partea oamenilor de marketing şi al celor de implementare, cei 2 traineri şi de cei 20 de participanţi la workshop vor realiza o radiografie a promoţiilor în cadrul unei vizite la Carrefour Feeria, stabilind o serie de criterii pe baza cărora eficienţa unei campanii poate fi urmărită, dincolo de aspectele cele mai evidente.

În plus, anul acesta SMARK KnowHow introduce şi competiţia Promotions Now Awards, în cadrul căreia premiază cele mai bune promoţii ale anului precedent, realizate de agenţii locale pentru piaţa românească. Înscrierea, criteriile de selecţie şi juriul vor fi anunţate în cel mai scurt timp pe site-ul evenimentului.

19 speakeri au confirmat până acum participarea la eveniment, urmând ca lista lor să fie actualizatăşi în următoarele zile pe site-ul oficial.Dintre speakerii confirmaţi amintim: Adina Andrei (Director Achiziţii FMCG, Carrefour România), Corin Chiriac (Planner, Geometry Global), Ştefan Chiritescu (Head of Innovation, Graffiti BBDO), Cătălin Ciurezu (Director Executiv, Mediapost Hit Mail), Camelia Dau (Group Brand Manager, Kinder), Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown), Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising), Nir Refuah (General Manager, MRM Worldwide România), Doru Spataru (Owner, Front Line Marketing).

Informaţii complete despre program şi despre participarea la conferinţa sunt disponibile pe site-ul evenimentului. Pentru toţi cei care se înscriu până la data de 24 februarie inclusiv este disponibil un preţ de tip early bird, cu 20% reducere.

Promotions Now 2014 este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Solutions provider al evenimentului este AdProduction.

AdProduction a fost înfiinţată în 2002 şi pune la dispoziţia clienţilor servicii de prinţ outdoor şi indoor, alături de produse de semnalistica şi POSM-uri. La acestea se adauga competente – de la design la producţia în house şi ulterior până la montaje în locaţiile clienţilor.

Creative food partner este frufru. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Catavencii, Forbes, BestJobs, Zumzi, Wall-Street, Port.ro, 24FUN, HotNews, Ziare.com, Business24, The Institute, IAA, UAPR, Magazinul Progresiv, Cariere, Piaţă, Radio Guerrilla.

SMARK este o marcă a Blue Idea, alături de IQads, cel mai citit produs media în limba română dedicat industriei de comunicare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii