Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Oxana Yanushkovskaya preia conducerea distribuției Eurosport în calitate de VP Distribution Discovery Networks CEEMEA

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), parte a Discovery Communications, anunță fuziunea echipelor de distribuție ale Discovery și Eurosport în regiunea Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, informează Media Expres.
Oxana Yanushkovskaya - Discovery

Noua echipă va fi responsabilă de distribuția unui portofoliu integrat de 22 televiziuni, sub coordonarea Oxanei Yanushkovskaya (foto), VP Distribution, Discovery Networks CEEMEA.

Agenții responsabili de distribuția televiziunii Eurosport (inclusiv echipa de la București condusă de Adrian Ilie, n.red. Media Expres), vor fi coordonați în continuare de către Benjamin Deshayes, care preia funcția de Deputy Distribution Strategy Director CEEMEA în cadrul Discovery, raportându-i Oxanei Yanushkovskaya. Deshayes lucrează în cadrul Eurosport din 1998, coordonând activitățile de distribuţie de pe piețele din Europa Centrală și de Est. Acesta a fost responsabil de mai multe proiecte importante de dezvoltare, precum localizarea televiziunilor în diverse țări din regiune.

Portofoliul de televiziuni este cea mai atractivă ofertă pay-TV din regiune, incluzând televiziuni de documentare, de lifestyle și de sport, precum Eurosport, televiziunea de sport numărul 1 la nivel pan-european; Discovery Channel, televiziunea numărul 1 de programe de non-ficțiune; TLC, televiziunea globală de divertisment pentru femei cu cea mai extinsă distribuţie pe piaţa de cablu şi satelit, respectiv ID Xtra, cea mai populară televiziune cu programe de mister și dramă, dedicat femeilor.

„Programele sportive sunt cea mai captivantă formă de divertisment factual și vin ca o completare a ceea ce Discovery le oferă deja cu succes telespectatorilor de aproape 30 de ani. Alăturând aceste branduri extraordinare, echipele și ambiția acestora, putem genera valoare sporită atât pentru partenerii de distribuție, cât și pentru clienții de publicitate, telespectatorii și acționarii noștri. Iar acest lucru este acum posibil oferindu-le un portofoliu integrat”, a declarat Oxana Yanushkovskaya, VP Distribution, Discovery Networks CEEMEA.

În ultimele săptămâni, a 25-a ediție a Turului Franţei transmisă în direct de Eurosport a fost urmărită de peste 50 de milioane de telespectatori, înregistrând un record de 350 de ore de emisie pe Eurosport și Eurosport 2, din care peste 90 de ore au fost transmise în direct, în format HD. Tot în acest an, cea mai cunoscută cursă de ciclism din lume a avut cele mai mari cote de audiență înregistrate vreodată în Polonia.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii