Cautare




, Contributor

500 miliardari |
|

Ovidiu Şandor

Ovidiu Sandor.jpg
Avere: 20-21 milioane de euro Vârstă: 40 de ani Reşedinţă: Timiş Domenii: Imobiliare, confecţii

Din biroul său de la etajul şase, Ovidiu Şandor priveşte mulţumit spre vi-itor. Omul de afaceri este proprietarul Modatim Investment, dezvoltatorul parcului de afaceri City Business Centre din Timişoara, singurul proiect de acest gen din oraş. Are şi de ce să fie mulţumit. În curând se va inaugura şi cea de-a treia clădire, dintre cele cinci ale parcului de afaceri. Cererea pentru noi spaţii l-a făcut pe Şandor să devanseze cu două luni termenul de livrare. În plus, doreşte ca din toamnă să înceapă lucrările la a patra cladire de birouri, pe care vizează să o livreze în primul trimestru al anului viitor. Auzind aceste lucruri, ai zice că la Timişoara criza s-a terminat!

Şandor a pariat pe dezvoltarea pieţei imobiliare din afara oraşului şi a demarat în urmă cu patru ani acest proiect. Nu a ales segmentul centrelor comerciale, ca alţi oameni de afaceri care s-au orientat spre provincie (Iulian Dascălu, proprietarul Iulius Mall, Ovidiu Budeanu, proprietarul Arena Mall), ci a decis să construiască spaţii de birouri. Două dintre cele mai importante cerinţe pentru demararea unui astfel de proiect erau deja bifate: avea terenul necesar pentru construcţia clădirilor, iar Timişoara ducea lipsă de spaţii de birouri de clasa A.

Numele lui Ovidiu Şandor a fost legat o bună perioadă de timp de cel al producătorului de confecţii Moda Tim sau Bega, aşa cum era cunoscută de timişoreni încă de la fondarea sa, în 1959. După ce tatăl său a activat ca director general al firmei încă din 1975, aproape 20 de ani mai târziu, ModaTim a intrat în posesia familiei Şandor, odată cu privatizarea ei prin metoda MEBO. Ovidiu Şandor a preluat frâiele afacerii în 1998, alături de sora sa. De altfel, ea este cea care se ocupă în prezent de firma de confecţii, pentru Ovidiu Şandor afacerile din acest domeniu rămânând mai mult un bu-siness de suflet. „A fost o şansă fantastică să ajungi la 20 şi ceva de ani să ai mai mulţi subalterni care să fie de acord cu ideile tale. Deşi nu lucrasem la ModaTim, ştiam foarte multe lucruri despre oamenii din firmă, despre clienţi, despre planurile de viitor, pentru că se vorbea foarte mult acasă“, povesteşte el despre experienţa ModaTim. 

Omul de afaceri a intuit din timp că terenul pe care se afla fabrica s-ar preta pentru investiţii imobiliare, fiind poziţionat într-o zonă centrală a Timişoarei şi dispunând de o suprafaţă generoasă. A decis relocarea producţiei pe o platformă industrială către ieşirea din oraş şi a iniţiat un proiect de clădiri office. Trecerea a fost chiar foarte „naturală“, după cum spune chiar el. Odată finalizate, cele cinci clădiri vor asigura 35.000 de metri pătraţi de spaţii de birouri.

În acest context, în 2006 începeau lucările în cadrul City Business Center. Privind în urmă şi amintindu-şi de vocile care îi prevesteau eşecul, Şandor se gândeşte că, de fapt, cheia reuşitei sale a stat în decizia de a face lucrurile etapizat. „Exista piaţă, dar nu ne aşteptam să lansăm deodată cinci clădiri şi să le şi umplem“, declară Şandor. Odată cu lansarea primei clădiri de birouri, clienţii nu au întârziat să apară, pe lista chiriaşilor numărându-se nume sonore în mediul de business din România, precum ProTV, Deloitte, Carpatair, Vodafone.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii