Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Cariere |
|

Ovidiu Irimieș este noul director general al Oscar Downstream

Ovidiu Irimieș se alatură echipei Oscar Downstream, în calitate de director general al companiei, începând cu luna iulie 2016.
Pic Ovidiu 2

Având o experiență considerabilă în industria de petrol și gaze acumulată din 1999 până în prezent prin prisma rolurilor de management în vânzări, aprovizionare și logistică în companii ca Shell Romania, MOL Romania și MOL Group, noul CEO al Oscar Downstream a coordonat de-a lungul anilor mai multe proiecte strategice de integrare și extindere a operațiunilor comerciale și logistice atât în România cât și în tări din CEE.

Noul director general preia conducerea Oscar Downstream într-un moment aniversar, compania sărbătorind pe 15 iunie 2016, 15 ani de activitate. Acesta va avea rolul a de a pune în practică strategia de dezvoltare a firmei pe termen mediu și lung, ca urmare a investițiilor recente în infrastructura logistică.

Oscar Downstream la 15 ani: „Clienții ne-au dat cele mai prețioase lecții despre cum să ne comportăm pentru a reuși”

„Provocarea principală a acestui rol constă în implementarea proiectelor strategice concomitent cu finisarea unei culturi organizaționale care să rezide în ansamblul valorilor, așteptărilor și viziunii companiei, cu accent pe managementul performanței”, a declarat Alin Niculae, proprietarul afacerii.

La 15 ani de la înființare, compania are ca segmente principale de activitate distribuția clasică prin carduri de carburant Oscar Downstream în rețeaua proprie de stații și distribuția de carburanți printr-o rețea de 1500 de stații de incintă instalate direct la client, la nivel național. Ponderea utilizatorilor finali în totalul vânzărilor a atins 70% la mijlocul anului 2016, iar cea a vânzărilor en-gros 20%. Totalul volumelor vândute in ultimii ani au crescut și își păstrează acest trend datorită concentrării pe vânzarea directă către clientul final, în timp ce vânzările făcute prin licitații publice au scăzut sub 10%. Pe fundalul acestor creșteri, cifra de afaceri a avut totuși o ușoară scădere ajungând la un nivel de 390 milioane euro pe 2015 pe fondul fluctuaților prețului carburantilor și a introducerii supra-accizei în 2014.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii