Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

OTV s-a prăbușit în sondajele de audiență, dar PP-DD a intrat în Parlament

diaconescu(5).jpg
În timp ce Partidul Poporului Dan Diaconescu (PP-DD) a reușit să intre în Parlamentul României, devenind a treia forță politică după USL și ARD, televiziunea OTV a lui Dan Diaconescu s-a scufundat în sondajele de audiență.

S-au dus „ratingurile de aur ale Elodiei” care au dus OTV pe locul trei-patru în topurile de audiență din anii 2007 – 2008! În plină campanie electorală (luna noiembrie), OTV a înregistrat o audiență medie de 24.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban (0,2% rating). Astfel, OTV s-a plasat pe locul 18 în topul audienței, imediat după Disney Junior, Antena 2 și Cartoon Network.

În noiembrie 2007, când Elodia bântuia sufrageria lui Dan Diaconiescu, OTV înregistra o audiență medie de 94.000 de telespectatori (0,9% rating, urban). Atunci, era a cincea televiziune în sondajele de audiență.

Și veniturile din publicitate s-au prăbușit la OTV! În acest an, numărul de puncte de audiență livrate pentru reclamele difuzate au scăzut cu 44,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru că nu a reușit să ajungă în băncile Parlamentului, Dan Diaconescu ar putea să mai dreagă ratingul televiziunii sale cu un tomberon, cu o prezicătoare, cu sfârșitul lumii sau chiar cu sfârșitul OTV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii