FacebookTwitterLinkedIn

Noua sucursală este dezvoltată sub conceptul de centru regional de servicii bancare, care îmbină zona de servicii self-service cu cea de consiliere personalizată a clienților. Investiția de 2 milioane de lei se înscrie în strategia de dezvoltare organică, prin care banca mizează pe extinderea rețelei fizice. Centrul va deservi toate categoriile de clienți din categoria retail, incluzând persoanele fizice, microîntreprinderile, IMM-urile și clienții de Private Banking, precum și clienții din categoria Corporate.

„Vedem la Timișoara un ritm susținut al activității economice și o importantă dezvoltare a inițiativei antreprenoriale, iar prin această nouă sucursală care va funcționa ca un centru regional de servicii și cu ajutorul noii echipe, ne vom consolida și extinde activitățile pe plan local. În contextul în care sectorul bancar local se obișnuiește cu închideri și reducerea numărului de locații, OTP Bank România mizează în continuare pe extinderea rețelei de sucursale. Prin strategia noastră de creștere, Apollo, urmărim simultan dezvoltarea digitală și teritorială, valorizând experiența colegilor noștri și relația de business pe care fiecare dintre ei o construiește cu clienții”, a declarat Roxana Hidan, Director General Adjunct OTP Bank România, divizia Retail.

Clienții au posibilitatea de a realiza individual activitățile de self-banking, prin intermediul ATM-urilor și terminalelor Self Service. Noua unitate OTP Bank introduce și conceptul Meeter – Greeter, prin care un reprezentant al băncii contribuie la îmbunătățirea timpului de așteptare al clienților pentru realizarea operațiunilor.