Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Orange TV a atins 275.000 de clienți la finalul anului 2015

Rezultatele Orange la finele anului 2015 arată că serviciul de distribuție de televiziune Orange TV a atins 275.000 clienți, potrivit unui comunicat difuzat de companie, informează Media Expres.
Orange

Serviciul Orange TV a înregistrat o creștere de 75,4% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

De asemenea, anul trecut, veniturile Orange România au ajuns la 947 milioane de euro, din care 250 milioane de euro în ultimul trimestru. Veniturile totale au înregistrat o creștere cu 7,4% faţă de același trimestru al anului 2014.

La finalul anului 2015, Orange avea un total de 10.177.000 de clienți, numărul abonaților fiind în creștere cu 4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Jean-François Fallacher, CEO Orange România: „Pentru Orange România, 2015 a fost un an plin de succese, printre care s-au numărat premiere pe piața locală, dar și la nivel de Grup. Anul 2016 se prefigurează a fi la fel de dinamic, tendințele de pe piață arătând un apetit crescut pentru 4G, pentru acces la divertisment pe toate tipurile de ecrane, interesul crescut pentru serviciile convergente, și trecerea la abonament a utilizatorilor de cartele reîncărcabile”.

În 2015 Orange a adus noi servicii și produse pe piață, precum Wi-Fi on board, conceptul Orange smart shop, stick-ul Orange TV, platforma M2M Control pentru corporații, în ultimul trimestru, serviciul apel 4G și, în teste cu utilizatorii, apelul Wi-Fi și soluția Orange Smart Home.

TOPUL ZIARELOR LOCALE ȘI REGIONALE CU CELE MAI MARI VENITURI DIN PUBLICITATE ÎN 2015

Consumul de date mobile 4G și-a continuat trendul ascendent, fiind de șase ori mai mare în anul 2015 față de 2014, această evoluție fiind susținută și de dublarea numărului de terminale 4G din rețea pe o bază comparabilă.

La sfârșitul anului, Orange continua să ofere cea mai extinsă acoperire pentru serviciile 4G, pentru 96% din populația urbană și 72% din totalul populației.

În 2015, Orange a avut, potrivit ANCOM, cele mai mari viteze medii reale de download din România, atât în interiorul, cât şi în exteriorul clădirilor, iar un studiu realizat cu ajutorul agenției Millward Brown în intervalul iunie-septembrie a arătat că 97% din utilizatori sunt mulțumiți de rețeaua 4G Orange.

Aproape 75% din telefoanele vândute la finalul lui 2015 au fost smartphone-uri, înregistrând astfel un vârf al numărului de dispozitive de acest fel vândute, cu 50% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut și cu 70% mai multe telefoane 4G decât la începutul anului.

În 2015, au fost vândute de 4 ori mai multe tablete 4G față de 2014, iar, pe segmentul de wearable, vânzarile s-au dublat comparativ cu anul trecut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii