FacebookTwitterLinkedIn

“În intervalul iulie – septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 273 milioane de euro, similară cu aceeaşi perioadă a anului anterior. S-a înregistrat, totodată, o creştere a veniturilor din servicii datorită măririi bazei de clienţi comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, în pofida contextului global nefavorabil pricinuit de lipsa stocurilor de echipamente”, a anunțat compania.

Numărul de clienţi a serviciilor mobile, fixe şi TV a crescut cu 1,7%, la 10.798.000, comparativ cu finalul trimestrului 3 din 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 451.000 de clienţi, în creştere cu 18,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2020.

“Trimestrul 3 2021 a fost marcat de finalizarea tranzacţiei prin care Orange România a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications. Se aduc, astfel, împreună două infrastructuri de comunicaţii, precum şi echipe cu cea mai bună expertiză în ceea ce priveşte calitatea reţelelor fixe şi mobile în România, pentru ca românii să aibă acces, în viitor, la o ofertă completă de servicii convergente fix-mobil şi TV”, precizează compania.

De asemenea, în trimestrul trei al anului 2021 a crescut accesul la conectivitate 4G, procentul de acoperire pentru zonele urbane şi rurale fiind de 98,29% din populaţie. Orange s-a extins cu reţeaua 4G în 243 localităţi şi cu cea 4G+ în 1271 de localităţi. Totodată, numărul gospodăriilor care au primit acces la serviciile fixe oferite de Orange România prin reţeaua proprie de fibră a crescut cu aproximativ 195.000 în trimestrul 3 2021 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Complementar, soluţiile de securitate cibernetică au cunoscut o creştere de 53%, iar cele de cloud si colocare de echipamente de 29%.

 “Rezultate pozitive obţinute ne oferă doza necesară de optimism şi elan şi pentru următoarea perioadă. Suntem foarte mândri că am finalizat tranzacţia de achiziţionare a pachetului majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications, cu obiectivul principal de a fi prima alegere în piaţa serviciilor convergente din România”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.