FacebookTwitterLinkedIn

Comunicatul nu spune nimic despre încasările realizate, dar cifrele au fost publicate în rapoartele pentru bursă ale companiei și arată o scădere a veniturilor cu 12 milioane de euro în semestrul I 2019 față de perioada similară a anului trecut, de la 546 la 534 de milioane de euro, notează Media Expres. În Moldova, veniturile Orange au scăzut cu un milion de euro, de la 68 la 67.

Orange a continuat însă extinderea acoperirii 4G până la 97,15% din populația țării și 100% din cea urbană, cea mai dezvoltată reţea 4G din România.

Orange a oferit, în trimestrul al doilea, conectivitate suplimentară 4G+ pentru aproape 1.5 milioane de români.

PRIMUL AN DE MARKETING: MIHAI GHYKA

La finalul lunii iunie a.c., locuitorii din peste 1.000 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ ajungând la 51,98% din populația țării.

Serviciul de date mobile a înregistrat o creștere de aproximativ 40% a consumului în trimestrul al doilea 2019 comparativ cu perioada similară din 2018, iar traficul 4G a ajuns la aproximativ 82% din totalul traficului generat în rețea.

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: „Pe o piaţă ce devine tot mai competitivă, eforturile noastre se concentrează pe oferirea celor mai bune servicii convergente pentru clienţi, a soluţiilor integrate de IT&C pentru afaceri, pe creşterea segmentului de servicii financiare mobile şi pe dezvoltarea abilităților digitale și a metodei de lucru Agile în echipe. Investiţiile continue în reţea reprezintă o fundaţie pentru toate acestea. Mai mult decât atât, ele creează premisele unui sistem digital ultramodern şi oferă acces la noi oportunităţi de dezvoltare în societate, deschizând totodată calea spre noi servicii ce pot fi dezvoltate pe o astfel de infrastructură.”