Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Telecom |
|

Orange lansează un apel la reducerea impactului echipamentelor digitale asupra mediului prin o nouă campanie de brand

Orange a lansat în România o campanie de conștientizare cu privire la impactul echipamentelor digitale asupra mediului. Campania face parte din seria de promisiuni ale grupului Orange față de mediu. Odată cu noua strategie Engage 2025, grupul Orange pune în centrul operațiunilor sale grija față de resursele naturale ale planetei și incluziunea digitală.
CSR_Hero_KV

Campania este construită în jurul unor programe și inițiative concrete pentru a oferi telefoanelor o nouă viață, încurajând returnarea acestora prin programele de Buy-Backreciclarea sau repararea acestora precum și achiziționarea de telefoane recondiționate.

Pe lângă acestea, Orange oferă mai multă vizibilitate și altor inițiative ecologice existente în companie, precum mașinile electrice și bicicletele la care au acces angajații, sau soluții digitale disponibile clienților, precum factura electronică sau eSIM. Pentru a da cât mai multă greutate mesajului de responsabilitate față de mediu, acesta este asumat printr-o campanie de brand.

Pe lângă invitația de a apela la unul dintre cele patru programe care respectă principiile economiei circulare, Orange propune iubitorilor de mediu să își testeze cunoștințele prin participarea la un concurs cu premii.

Detaliile se regăsesc pe pagina campaniei www.orange.ro/pentrumaine

Ce fac românii cu telefoanele pe care nu le mai folosesc?

 Oportunitatea realizării unei campanii de conștientizare și educare cu privire la modul în care pot fi valorificate telefoanele pe care nu le mai folosim a reieșit și dintr-un scurt sondaj realizat în cursul lunii iunie la nivel național. Astfel, aproape jumătate dintre românii cu vârsta peste 18 ani conectați la Internet sunt mai degrabă înclinați să depoziteze în casă telefoanele mobile pe care nu le mai folosesc, uitate prin vreun sertar sau dulap. 49,9% dintre cei care au răspuns la chestionar au declarat acest lucru. În mod surprinzător, această tendință este mai crescută în rândul tinerilor.

Campania se desfășoară simultan în opt țări europene unde Grupul Orange este prezent – Franța, Belgia, Spania, Luxemburg, Moldova, Polonia, România și Slovacia – și este construită în jurul unor programe și inițiative concrete adresate mediului pe care operatorul le implementează. Mai multe despre campanie și despre programele de responsabilitate ale Orange în România se regăsesc pe platforma #PentruMâine.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii