FacebookTwitterLinkedIn

Orange lansează, în premieră pe plan local apelul 4G prin tehnologia VoLTE și în curând apelul Wi-Fi utilizând tehnologia VoWiFi. Mai exact, clienții Orange România vor putea folosi serviciul apel 4G, beneficiind de o conexiune instantanee la apelare, de aproximativ cinci ori mai rapidă decât până acum, de o claritate excelentă a sunetului prin HD Voice, precum și de posibilitatea de a folosi în același timp servicii de voce și internet la performanțe 4G.

Serviciul apel 4G de la Orange a fost dezvoltat în parteneriat cu Samsung şi va fi disponibil de pe 14 septembrie împreună cu telefoanele Samsung Galaxy S6 și Samsung Galaxy S6 edge din oferta comercială Orange.

Totodată, în curând Orange va oferi serviciul de apel prin rețelele Wi-Fi, optimizând astfel folosirea rețelei sale și extinzând acoperirea pentru serviciile de voce în locuri greu accesibile.

Începând cu 14 septembrie, clienții Orange vor avea la dispoziție o gamă simplificată de abonamente de voce și internet. Acestea înlocuiesc abonamentele Cangur, Panteră şi Colibri, pentru a răspunde mai bine nevoilor actuale de comunicare ale clienţilor care tind să folosească mai multe servicii şi să fie mereu conectaţi.

Pentru a avea acces mai uşor la cele mai performante smartphone-uri şi tablete, abonaţii operatorului telecom cu vechime mai mare de un an vor putea cumpăra dispozitive şi în rate, cu plata direct pe factura Orange.

Complexitatea lucrărilor realizate în ultimii doi ani de către Orange a fost echivalentă cu cea din cei cinci ani anteriori și a inclus programe de modernizare a echipamentelor în zonele urbane, precum și de densificare și optimizare a rețelei în toate județele țării.

Până în prezent, clienții din 27 de județe ale țării și București se pot bucura de o acoperire şi o experiență a serviciilor îmbunătățite. În capitală, Orange are acum o reţea mai densă cu 50% pentru o acoperire 2G, 3G şi 4G superioară şi viteze de transfer mai mari. Acoperirea 4G în interiorul clădirilor a crescut cu 20%.

De asemenea, ca urmare a creșterii de șase ori în ultimul an a traficului de internet 4G la metrou în rețeaua Orange, acoperirea 4G a fost îmbunătăţită pe toate liniile, astfel încât clienții să se poată baza pe o conexiune de mare viteză fără întrerupere.

Serviciile Orange 4G sunt disponibile prin rețeaua 4G din țară, care acoperă în prezent 96% din populația urbană și 70% din cea națională, respectiv aproximativ 4200 de localități.

„Prin noua noastră expresie de brand, prin noul portofoliu de abonamente, prin serviciile inovatoare, prin internetul de mare viteză și acoperirea în care investim continuu, ambiția noastră este de a le oferi clienților soluții performante pentru a fi conectați cu ceea ce e important în viețile lor, de la familie până la viața profesională. Aceștia vor descoperi la Orange ultimele tendințe și inovații digitale, răspunsul la așteptările lor și o experiență de calitate”, spune Jean-François Fallacher, chief executive officer Orange România.

Orange va avea și o nouă semnătură a brandului, „It’s all about what matters to you”, şi o nouă identitate vizuală care să explice felul în care serviciile Orange le pot face viaţa mai uşoară clienţilor. Mai mult, compania va inaugura un smart shop în Băneasa, similar cu cel din Cluj.

Bugetul constant din ultimii ani în cercetare pe partea de rețea a Orange s-a ridicat la circa 110 milioane euro.

Orange România a înregistrat venituri de 232,8 milioane de euro în al doilea trimestru al anului, în creştere cu 6,4%, față de aceeași perioadă a anului trecut.

La 30 iunie 2015, compania avea în țară 10,205 milioane de clienţi, în scădere față de luna martie, când înregistra 10,36 milioane de clienți.

La 30 iunie, 95% din populația urbană și 67% din populația totală a ţării aveau acces la serviciile 4G ale Orange, conform testelor dezvoltate de ANCOM și citate ce Orange România.

În trimestrul al doilea, folosirea internetului mobil a continuat să se intensifice. Traficul de date mobile în reţea este cu 112% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul creșterii vânzării de tablete și de smartphone-uri, precum şi datorită serviciilor 4G, tot mai atractive pentru clienţi, au mai anunțat reprezentanții operatorului telecom.