Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Bunuri de consum |
|

Optical Network, planuri de extindere în Bucureşti şi în ţară

Investiţiile în divizia de retail, mai exact in deschiderea de magazine noi, vor depăşi 4 milioane lei.
Ochelarii Burberry Spark

Optical Network , operatorul lanţului de magazine OPTIblu, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de peste 28 milioane lei, în creştere cu 13% faţă de anul precedent. Creşterea afacerilor a fost de 11% în cazul diviziei de retail şi de 27% în cazul diviziei de distribuţie.

Anul 2014 a însemnat pentru  operator finalizarea integrării lanţului de magazine Sover în cadrul reţelei Optiblu, începută în 2012. Aceasta a fost prima tranzacţie de acest gen din industria optică din Romania.

Pentru 2015, Optical Network si-a propus investiţii de peste 4 milioane lei în divizia de retail prin deschiderea de magazine noi  şi în reamenajarea unora dintre magazinele existente.  Extinderea reţelei  va include magazine noi, atât în Bucureşti,  cât şi în câteva dintre oraşele mari din ţară unde sunt deja prezenţi, potrivit reprezentanţilor companiei. Astfel, ei şi-au propus o creştere de peste 20% comparativ cu anul 2014, adică depăşirea unui volum de vânzări de 35 de milioane de lei.

Optical Network a fost înfiinţată in 2004. Divizia de retail operează reţeaua OPTIblu având 24 de magazine proprii, iar divizia de distribuţie comercializează branduri mari de rame şi ochelari soare precum Hugo Boss, MaxMara, Missoni, Moschino, Tommy Hilfiger, Polaroid şi altele.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii