Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Operatorii de telecomunicații mobile au investit 50 de milioane de euro în publicitatea din România, în 2015

Serviciile de telecomunicații mobile reprezintă categoria cu cele mai mari investiții publicitare în România, în anul 2015, conform estimărilor din studiul Media Fact Book 2016, realizat de agenția Initiative. Investițiile publicitare pe acest segment s-au ridicat la 50 milioane de euro.
 aboneaza-te
comunicatii_mobile.jpg

De departe, operatorii de telecomunicații mobile au fost cei mai mari investitori în publicitatea din România (televiziune, radio, online, print și outdoor). Volumul net estimat se ridică la 50 milioane de euro. Compania Telekom România a fost cel mai mare investitor pe acest segment în 2015, continuându-și campania de rebranding începută în 2014.

Pe locul secund s-a aflat categoria medicamentelor OTC și serviciilor medicale, cu un volum net de 39 milioane de euro.

Pe locul al treilea s-a plasat categoria „Cosmetice, igienă persoană”, cu un buget net de 36 milioane de euro. Printre cei mai mari investitori din această nișă se află Unilever, Procter & Gamble, L’Oreal, Reckitt Benckiser și Henkel.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii