Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Opel a ales MediaCom ca noua sa agenție de media

Începând cu 1 ianuarie 2018, MediaCom va fi responsabilă pentru strategia de media, plasamentele și achiziționarea spațiului de publicitate în toate piețele Opel/Vauxhall din Europa. MediaCom preia contul de la agenția Carat, partenerul Opel/Vauxhall în ultimii opt ani.
Peter Kuspert Opel

MediaCom va prelua, de asemenea, în Europa, contul de media al altor trei mărci, parte a Grupului PSA, Peugeot, Citroën și Automobile DS, începând cu noul an.

„În timpul prezentării viitorului nostru plan PACE!, acum două săptămâni, am anunțat că vom crește semnificativ eficientă bugetelor noastre de marketing. Odată cu fuziunea bugetului nostru de publicitate în cadrul Grupului PSA, obținem sinergii importante, care cu siguranță vor duce la îmbunătățirea eficienței de cost, chiar de la începutul lui 2018”, a spus Peter Küspert (foto), directorul de vânzări și marketing, Opel Automobile GmbH. “Așteptăm cu mare nerăbdare să lucrăm cu MediaCom. În același timp aș vrea, de asemenea, să prezint mulțumirile mele echipei Carat, care ne-a oferit un suport excelent de-a lungul anilor.”

Stephen Allan, președintele global și CEO MediaCom: „Suntem foarte încântați de oportunitatea pe care am câștigat-o, MediaCom va contribui la creșterea globală a unor branduri atât de venerate în domeniul auto și vom aduce experiență noastră în slujbă Opel Vauxhall în următorii ani.”

În România, agenția MediaCom a realizat în 2016 o cifră de afaceri de 30,8 milioane de euro, în creștere cu 84% față de anul precedent, și a raportat un profit net de 955.879 euro.

VEZI TOPUL AGENȚIILOR DE MEDIA ÎN ANUL 2016

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii