FacebookTwitterLinkedIn

Competiția, deschisă până pe 9 aprilie, le cere artiștilor să prezinte creații care traduc „mesaje de sănătate publică” despre coronavirus. Creațiile pot lua orice formă – vizualuri, videoclipuri, piese audio – atât timp cât surprind unul dintre cele cinci „mesaje cheie” ale ONU: Distanțarea fizică; Cunoaște simptomele; Myth busting; Faceți mai mult – donați și , cel mai important,  Bunătatea este contagioasă.

Un juriu va selecta cel puțin 10 câștigători a căror activitate va fi promovată la nivel global pe platformele media ale ONU. Restul trimiterilor preselectate vor fi puse la dispoziția publicului pentru descărcare pe un site web dedicat acestei cometiții începând cu 22 aprilie.

„Ne aflăm într-o situație fără precedent și regulile normale nu se mai aplică”, spune secretarul general al ONU, António Guterres, pe site-ul competiției. „Nu putem recurge la instrumentele obișnuite în vremuri atât de neobișnuite. Creativitatea răspunsurilor trebuie să corespundă naturii unice a acestei crize – amploarea răspunsurilor trebuie să se potrivească cu scara ei.
Pentru mulți artiști, decizia de a-și folosi talentele pentru a ajuta educarea publicului în acest moment de criză internațională va fi una binevenită.