
Investiția necesară dezvoltării întreg ansamblului este de 100 de milioane de euro, toate clădirile urmând să fie construite după principiul sustenabilității.
One Floreasca City presupune trei componente integrate într-un ansamblu deschis: fosta Hală Ford va fi restaurată și modernizată, fiind transformată într-un spațiu de retail operat de Auchan România; o clădire de birouri de clasă A, One Tower; trei blocuri cu apartamente exclusiviste, One Mircea Eliade.
În cazul fostei Hală Ford, fațadele laterale și luminatorul din zona centrală vor fi demontate, restaurate cu o echipă specializată în acest fel de lucrări și remontate pe o nouă structură. În cadrul amenajării vor fi expuse modele de epocă ale mărcii, unele chiar produse în perioada interbelică la București.
Toate componentele proiectului: office, retail și rezidențial vor fi livrate simultan, în 2020.
Licitaţia pentru incintă, groapă şi pereţi laterali aferentă componentelor de office și rezidențial este în curs de finalizare.
Întregul proiect va fi construit pe un teren de 2,8 hectare din suprafața căruia 30% vor reprezenta spații verzi. În plus, vor fi amenajate alei pietonale, zone de relaxare și un loc de joacă pentru copii, potrivit dezvoltatorului.
„Noua dezvoltare imobiliară va repune în circuitul public o zonă abandonată de 20 de ani, complexul urmând să fie unul deschis întregii comunități, cu circulație exclusiv pietonală. Dezvoltatorul a cedat municipalității o suprafață de teren de 1.000 de metri pătrați și va aloca un buget de un milion de euro pentru investiții în infrastructură”, au subliniat reprezentanții One United Properties.
Astfel, Calea Floreasca va fi lărgită de la 4 la 6 benzi, cu câte o bandă suplimentară pentru fiecare sens de mers, pe sectorul cuprins între strada Glynka și Bulevardul Mircea Eliade. De asemenea, o nouă soluție de trafic și semaforizare va fi implementată în intersecția Bulevardului Mircea Eliade – Calea Floreasca – Strada Ceaikovsky prin adăugarea de benzi specializate pentru virare la stânga și respeciv la dreapta.
În plus, echipamentele de semaforizare vor fi schimbate cu unele noi, compatibile cu sistemul de management al traficului din municipiul București (BTMS), iar pentru stațiile de autobuz vor fi createnoi alveole. Sistemul de iluminat public va fi modernizat pe Calea Floreasca pe segmentul dintre Bulevardul Mircea Eliade și strasa Banu Antonache și modernizare intersecţiei dintre str. Glynka și Calea Floreasca.
Totodată, investitorul susține că și-a asumat costuri mai mari prin construirea exclusivă a parcărilor în subteran, 1.200 de locuri de parcare urmând să deservească întreaga dezvoltare One Floreasca City.