Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

OMV Petrom a lansat o nouă campanie de imagine, cu un spot TV regizat de Radu Muntean

Cea mai recentă campanie de imagine OMV Petrom aduce în prim plan produsele energetice pe care compania le produce şi comercializează: gaze, carburanţi și electricitate.
OMV Petrom

În realizarea campaniei, s-a pornit de la strategia companiei OMV Petrom de a asigura în mod sustenabil produsele energetice esenţiale vieţii moderne.

Mesajul principal al spotului TV, semnat de agenția Graffiti BBDO și regizat de Radu Muntean, este că putem realiza ceea ne propunem dacă folosim cea mai de preţ resursă: energia.

Spotul TV ilustrează legătura dintre un tată şi fiul său şi modul în care energia le facilitează revederea. O poveste emoţionantă, inspirată din viaţa de zi cu zi, în care OMV Petrom este personaj secundar, un facilitator al acestei revederi.

Andreea Sandu, Client Service Director Graffiti BBDO: „Pentru implementarea conceptului campaniei, «Energie pentru posibilități nelimitate», trebuia să ne gândim care execuție/poveste va fi cea mai emoționantă. Strategic, era important ca povestea sa fie una micro, personală, de aici ideea unei revederi între tată și fiu. Totul pleacă de la emoția anticipativă a băiatului, emoție care se transformă într-o energie pentru  a construi Robotul. Energia fiecăruia dintre noi este cea care ne ajută să ne îndeplinim obiectivele, visurile, indiferent dacă sunt personale sau profesionale. Dar fără produsele energetice esenţiale pe care OMV Petrom le produce şi comercializează, aceste obiective ar putea rămâne doar simple planuri.  Timpul de execuție a fost o provocare, așa că procesul a fost unul <energic> și colaborativ. Pentru dezvoltarea poveștilor, echipa de creație l-a inclus încă din faza de dezvoltare a scriptului și pe Radu Muntean, regizorul cu care am vrut să facem spotul.”

Campania rulează pe TV începând cu luna noiembrie.

Campania a fost dezvoltată de o echipă formată din echipa OMV Petrom:

  • Livia Fericean (Project Manager)
  • Ramona Zanfirescu (Head of Press Office )

Și echipa Graffiti BBDO:

    • Titus Dumitrescu (Creative Director)
    • Anca Iuhas (Strategic Planner)
    • Mihai Calotă (Art Director)
    • Alex Tocilescu (Copywriter)
    • Liviu Isop (AV Production Manager)
    • Andreea Sandu (Client Service Director)
    • Gabriela Bumb (Senior Account Executive)
    • Ana Stan (Junior Account Executive)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii