Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Omul de afaceri clujean Cătălin Chiș a cumpărat 86% din pachetul de acțiuni al agenției Graffiti Public Relations

Cătălin Chiș, antreprenorul clujean care deține grupul de companii Active Power Solutions, a preluat recent pachetul majoritar de acțiuni al Graffiti Public Relations, una dintre principalele agenții de consultanță în comunicare și relații publice din România. El deține astfel 86% din acțiunile companiei, pe care le-a achiziționat de la Graffiti Marketing & Multimedia Holding SA.
Catalin Chis, fondatorul Grupului Active Power Solutions

Afiliată exclusiv la rețeaua globală Ketchum în România, Graffiti PR ocupă locul trei în topul de performanță al agențiilor din industrie, după cifra de afaceri, și deține multe premii pentru eficiența, inovația și creativitatea campaniilor.

Compania Graffiti PR a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 2,64 milioane de euro și are în prezent o echipa de 33 de profesioniști în comunicare.

Cătălin Chiș, noul acționar majoritar al Graffiti PR, consideră că agenția completează actualul portofoliu de business al APS, orientat în special către telecomunicații și tehnologie:

„În cei 15 ani de antreprenoriat, fie că am pornit construcții de la prima cărămidă, am susținut start-up-uri care făceau primii pași sau am investit în proiecte care aveau o bază solidă de funcționare, am considerat fiecare echipă care mi-a stat alături drept partener pentru creștere. Graffiti PR, cea mai recentă investiție din portofoliul meu, este o companie pe care am cunoscut-o în calitate de client și, alături de Grupul APS, vom dezvolta sinergiile necesare, astfel încât creșterea business-urilor să fie relevantă și cu valoare semnificativă pentru toți”.

Începând cu 2012, anul afilierii la rețeaua globală Ketchum, Graffiti PR a intrat într-un proces de dezvoltare continuă a produsului agenției.

VEZI TOPUL AGENȚIILOR DE PR DIN ROMÂNIA ÎN ANUL 2015

„Principala expertiză a companiilor în care sunt implicat vizează zona de tehnologie și comunicații, fiind investiții cu viitor pe termen lung. În contextul în care generațiile se schimbă semnificativ, informațiile se transmit în noi coduri și limbaje, iar mediile sunt liberalizate și extrem de dinamice, comunicarea este, poate mai mult decât oricând, o artă, iar investiția într-o companie precum Graffiti PR aduce competențe care completează firesc zona de tehnologie”, explică antreprenorul Cătălin Chiș.

VEZI TOPUL AGENȚIILOR DE PR DIN ROMÂNIA ÎN ANUL 2014

La rândul său, Bogdan Tomoiagă, Director Executiv al Graffiti PR, a spus: „Prin această schimbare de acționariat vom avea acces mult mai rapid și mai facil la acest tip de resurse prin sinergiile pe care urmează să le creăm cu restul companiilor cu un ADN puternic tehnologic din Grupul APS. Creatorii de povești de la Graffiti PR vor avea suport continuu și asistență de la creatorii de soluții din IT&C. Sunt posibilități nelimitate la un click distanță. Îi mulțumesc lui Cătălin Chiș pentru încredere, clienților alături de care am crescut în ultimii ani și, nu în cele din urmă, zaggerilor din echipa Graffiti PR, pentru că au contribuit la crearea unui business atât de puternic și, iată, interesant pentru investitori. Echipa va rămâne în aceeași structură, iar viitorul Graffiti PR continuă în direcția stabilită – întărirea competențelor de consultanță, dezvoltarea competențelor verticale strategice pentru agenție și integrarea tehnologiei în produsul oferit, totul cu o viteză de răspuns cât mai crescută”.

Conform datelor consultate de „Forbes România” la Registrul Comețului, în prezent, asociați la Graffiti Public Relations sunt: Graffiti Marketing & Multimedia Holding SA. (86%), cu sediul în Luxemburg, Diana Toboșaru (9%), Bogdan Tomoiagă (2,5%) și Irina Ciocan Stănescu (2,5%). Datele de la RECOM n-au fost actualizate cu noul proprietar.

Graffiti Public Relations este parte a grupului BBDO în România, deținut de omul de afaceri Cristian Burci.    

Nora Marcovici, CEO al Grupului BBDO România, se așteaptă la consolidarea poziției ocupate în acest moment de Graffiti PR în industria de comunicare din România:

„Graffiti PR a fost copilul teribil al grupului BBDO, făcându-și din inovație un mod de a fi. Mă bucur să văd, cinci ani mai târziu, o companie solidă de consultanță de business (nu doar de PR), o echipă extrem de capabilă, muncitoare și atașată de ce reprezintă Graffiti PR. Nu e o surpriză că business-ul a fost interesant pentru investitori. Sunt convinsă că apropierea de un grup de tehnologie va întări poziția Graffiti PR în piață.”

Începând cu 2012, Graffiti PR este agenția afiliată exclusiv în România a Ketchum, una dintre cele mai importante companii globale de comunicare.

„Ne bucurăm să avem un partener atât de puternic în România. Graffiti PR este de departe unul dintre cei mai inovatori afiliați ai Ketchum, iar integrarea componentei de tehnologie se potrivește perfect cu strategia Ketchum pe termen lung. Le dorim mult succes – pe care de altfel ne-au demonstrat deja că îl pot construi printr-o echipă solidă și un produs puternic”, declară Mark Hume, COO Ketchum Europe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii