Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„Omul care aduce cartea” mai aduce în plus și audiență cărților

Dan-C.-Mihailescu_.jpg
„Omul care aduce cartea” (Pro TV) a avut audiențe importante pentru ora matinală la care a fost difuzată în cursul anului 2012. Programul a fost urmărit în medie de 210.000 de telespectatori pe minut (2% rating urban).

Criticul literar Dan C. Mihăilescu, realizatorul emisiunii „Omul care aduce cartea”, are un public matur și activ. Cel mai mulți telespectatori ai emisiunii sale, la nivel urban, au vârste între 35 și 44 de ani: 47.000 (22,2% din totalul orășenilor care au urmărit programul în 2012).

Segmentul de vârste 55 – 64 de ani a fost în proporție de 18,6% (o medie de 39.000 de persoane), iar cel de peste 65 de ani a avut o pondere de 18,4%. Tinerii între 18 și 24 de ani au avut o cotă de 5,2%, adică 11.000 la nivel urban, iar cei între 25 și 34 de ani au reprezentat 14% din totalul telespectatorilor.

Peste jumătate dintre orășenii care au urmărit anul trecut cărțile prezentate de Dan C. Mihăilescu au studii medii: 53,5% (113.000 telespectatori). Cei cu studii superioare au deținut o cotă de 24,3% (51.000). Publicul feminin din orașe a fost mai fidel „omului care aduce cărțile” decât cel masculin: 56,5%, respectiv 43,5%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii