FacebookTwitterLinkedIn

Care sunt măsurile pe care compania dvs. le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Sunt mai bine de 2 săptămâni de când echipa noastră își desfășoară activitatea remote, de acasă. Suntem un business 100% digital, iar organizarea locală elastică ne permite să fim interconectați cu colegii din birourile regionale, cu echipa de suport Shutterstock și mai ales cu Clienții noștri din România și Bulgaria. Dincolo de conectivitate însă, trăim vremuri fără precedent, care înseamnă nu doar asigurarea unor parametri de funcționare ai business-ului, ci si acordarea unei atenții sporite la cum ne adaptăm și acționăm ca oameni în contextul actual.

Ce decizii de business a luat compania dvs. de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Dialogăm mult cu comunitatea creativă pentru a încerca să vedem imaginea de ansamblu și a înțelege provocările curente. Doar comunicând deschis găsim împreună soluțiile creative și financiare potrivite fiecăruia.

Ca distribuitori ai unui produs eminamente vizual (imagini editorial și de stoc, vectori și clipuri video) ne plasăm la confluența profesională dintre agențiile de publicitate, zona de comunicare a companiilorde orice tip și zona media, de conținut jurnalistic.

În această nouă ordine pe care o străbatem rapid și fără ghid, prima grijă a fost să asigurăm continuitatea fluxurilor de lucru ale Clienților și să acoperim eficient toate procesele tehnice și creative care țin de accesarea produsului nostru din WFH – capacitățile de producție sunt momentan drastic reduse din cauza restricțiilor de deplasare.

Înțelegem că deadline-urile, bugetele și proiectele sunt în continuă schimbare, parte a unor strategii care se conturează în timp real – de aceea am oferit tool-uri, servicii și resurse care să ajute comunicatorii să facă față schimbărilor bruște intervenite în activitatea lor.

Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioada de timp pentru a atenua efectele negative ale Covid-19?

Este esențial ca toți actorii din piață să acționeze într-un climat de coeziune și încredere,  asigurând continuitatea proceselor esențiale și protejarea angajaților – însă acest lucru trebuie să desfășoare într-un cadru setat de autorități, prin măsuri că să asigure sprijinirea mediului de afarceri privat, ajustarea (măcar etică) a remunerațiilor angajaților din unele zone ale administrației de stat și digitalizarea rapidă a unor interacțiuni cu instituțiile statului.

Care sunt scenariile posibile pe care le vedeți pentru business-ul dvs. dacă epidemia continuă să ia amploare? Dar pentru întreaga economie românească?

Este dificil de estimat în acest moment – desfășurarea activității de business cu 0 vizibilitate în viitor e un exercițiu nou pentru mulți manageri.  Avem schițate câteva scenarii alternative, care alături de o modalitate fluidă de a acționa, centrată pe oamenii capabili pe care ii avem în echipa și pe produsul extrem de versatil pe care îl gestionăm regional, ne vor ține aproape de obiectivele noastre.

Comunicarea digitală se redesenează că mesaj și conținut, preponderent cu accent pe zona video, iar cei care nu se vor opri din a fi alături de comunitățile lor (chiar și cu mijloace reduse sau inedit generate) vor fi câștigători în viitor.

Cum credeți că ați putea ajută comunitatea socială sau de business?

Ne implicăm în zona educațională și în cea medicală, pentru a putea oferi conținut relevant proiectelor sociale, informaționale și de awareness științific, iar pentru business-urile mici există un pachet de imagini free preselectate, menite să le asigure o tranziție cât mai rapidă în zona digitală, vitală pentru a-și asigura supraviețuirea.

A fost creat și un Resource Hub, pentru eficientizarea interacțiunii oricărui Client cu imagini specifice situației fără precedent pe care o traversăm cu toții.

FOTO: Remus Achim