Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Olanda și Spania au devenit principalele destinații ale televiziunilor internaționale care fug de Brexit

Olanda și Spania au devenit principalele țări în care televiziunile licențiate în Marea Britanie, având ca țintă țări din Uniunea Europeană, s-au relocat în 2019 ca urmare a iminenței Brexitului, potrivit unor statistici publicate de Observatorul European al Audiovizualului, informează Media Expres.
 aboneaza-te
televiziune

Principalele trei țări exportatoare de televiziune care targetează alte țări din EU28 au fost Marea Britanie (37%), Olanda (22%) și Spania (11%) la finalul anului 2019, spre deosebire de anul anterior 2018 când Marea Britanie era tot pe primul loc dar cu 52%, Cehia pe locul al doilea cu 9% și Luxembourg pe locul al treilea cu 8%, notează Media Expres.

Principala concluzie din datele furnizate de Observatorul European al Audiovizualului este că furnizarea de televiziuni în Europa a devenit mai fragmentată din cauza migrării mai multor branduri în afara Marii Britanii, înaintea Brexitului, dar și a diversificării generale a ofertei unor companii.

TOPUL INVESTITORILOR ÎN PUBLICITATEA RADIO – ANUL 2019

Televiziunile internaționale care au urmărit menținerea distribuției în țările europene după Brexit și au solicitat cele mai multe licențe de radiodifuziune în afara Marii Britanii au fost Discovery, Viacom, Sony și televiziunile din portofoliul SPI International. Relocarea a făcut ca ponderea televiziunilor cu sediul în Marea Britanie și care vizează piețele dinafara granițelor să se reducă la 57% în 2019, în scădere cu 5% față de anul anterior.

CUM A CRESCUT PUBLICITATEA ÎN ANUL 2019

Marea Britanie va părăsi Uniunea Europeană la 31 ianuarie 2020.

Observatorul European al Audiovizualului a fost înființat în 1992 de către Consiliul Europei ca urmaș al Eureka Audiovisual între 1989 și 1992 și are ca principal rol furnizarea de statistici și informații de analiză în domeniile filmului, televiziunii, video/VOD, noile servicii media audiovizuale și politicile publice în domeniul filmului și televiziunii.

INVESTIȚIILE FARMACEUTICE ÎN PUBLICITATEA TV – ANUL 2019

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii