
Campania de relansare a acestui brand, semnată de Ogilvy & Mather România, a pornit de la un brief pe bază de… ștrudele.
Agenției i-a revenit misiunea de a povesti cum „Morărița-i patiserul țac țac pac, iară tu vii cu talentul țac țac pac”, mai exact, de a povesti cât de simplu și de rapid este să faci un desert delicios.
Adrian Diac, Group Creative Director, Ogilvy & Mather România: „Conceptul – Patiserie Țac Țac Pac – spune simplu și «pop» că vorbim despre un produs ușor de folosit. Ideea de simplitate este intrinsecă gamei Morărița, toate produsele necesitând doar câteva minute la cuptor. Caracterul «pop» derivă din referința culturală bine-știută care ne-a ajutat să poziționăm produsul mai aproape de consumator. Descriptorul «Țac Țac Pac» vine în contrapartidă cu ideea de patiserie, care, în conștiința comună, presupune timp și efort, făcând astfel conceptul memorabil și de impact”.
Campania care susține comunicarea este una integrată și include spot TV, outdoor la nivel național, componentă de digital PR și branding în rețelele de magazine unde este disponibil produsul.
Agenția gestionează și conturile de digital & social media ale brandului, precum și componenta de BTL.