Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ofertele supermarketurilor sunt prezente zi de zi în calupurile de publicitate TV

Volumul de publicitate TV, consumat pe nișa magazinelor (supermarketuri, hipermarketuri și cash&carry), a crescut cu 14,8%, în primul trimestru al acestui an. Asta în ciuda absenței de pe micile ecrane a doi jucători: Metro Cash&Carry și Mega Image.  
cumparaturi supermarket

Rețeaua de magazine Lidl a înregistrat o creștere a publicității pe televiziune cu 11,4%, în primele trei luni ale anului 2015, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Volumul acumulat de reclamele Lidl s-a ridicat la 7.848 puncte de audiență pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani.) Pe baza punctelor de audiență obținute de campaniile de promovare (Gross Rating Points – GRP), clienții cumpără timpi de publicitate la televiziuni. Lidl ocupă locul 12 în topul general al investitorilor de publicitate în 2015.

Rewe România, companie care deține rețelele Penny Market, Billa și XXL Mega Discount, a consumat un volum de audiență de 4.192 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 22% față de 2014.

Și vizibilitatea pe televiziune a ofertelor hipermarketului Carrefour a crescut cu două cifre procentuale: 27,6%. Bugetul de audiență a fost de 2.378 GRP’30 pe targetul comercial.

Selgros Cash & Carry a fost singurul jucător de pe această nișă care și-a „domolit” campaniile de promovare, înregistrând o scădere de 7,8% față de anul precedent.

Profi România și-a crescut volumul de publicitate cu 26,3%, ajungând la un volum de 1.554 puncte de audiență pe targetul comercial.

Deși reclamele pentru ofertele Mega Image și Metro Cash&Carry nu s-au văzut pe micile ecrane în primul trimestru al anului 2015, consumul de publicitate pe segmentul magazinelor a crescut cu 14,8%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii