Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Observatorul European al Audiovizualului a publicat harta celor mai mari distribuitori și operatori TV

Deutsche Telekom, Liberty Global, Orange, Sky, Viasat și Vivendi sunt principalele grupuri de distribuție care la nivel european dețin majoritatea abonaților la serviciile de televiziune cu plată și, pe de altă parte, 13 companii dețin peste jumătate din media europene, potrivit unui studiu realizat de European Audiovisual Observatory, informează Media Expres.
Televiziune

Primele 15 grupuri de distribuție majore din Europa deservesc 68% dintre casele abonate la pay-TV din Uniunea Europeană, în vreme ce primele șase grupuri enumerate mai sus dețin 50% din abonații din Uniune.

În domeniul televiziunii, Broadband TV News notează faptul că 9 din cele 13 grupuri majore sunt legate de sau sunt deținute prin intermediari de către producători de conținut din SUA.Observatorul Audiovizual European

Cele 13 companii citate sunt 21st Century Fox, AMC Networks, Bonnier (grup privat suedez ce acționează în presă și online, n.red.), Discovery Communications, NBC Universal, Scripps Networks, Sony Corporation, Time Warner, United Media Group (operator major de televiziune și comunicații în țările care au compus fosta Iugoslavia, n.red.), Viacom, Viasat, Vivendi și Walt Disney.

În vreme ce piața audiențelor de televiziune a devenit mai puțin concentrată între 2011 și 2014, dintr-un eșantion de 30 de țări europene, principalele două grupuri de televiziune dețin în medie 51% din audiență și principalele trei grupuri dețin 64% din audiență.

Raportul „Media Ownership: Towards a Pan-European groups?” are 56 de pagini și poate fi descărcat gratuit  AICI.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE SPORT – IUNIE 2016

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii