Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Sănătate |
|

Obrazul subțire cu… after shave se ține!

Circa 68% dintre românii din mediul urban au folosit în ultimele trei luni produse de îngrijire a tenului. În ceea ce privește utilizatorii de gen feminin, penetrarea produselor destinate îngrijirii tenului este în acest moment de 93%.
after shave

Ioana Bogus (foto), Client Service Manager în cadrul companiei Exact Cercetare și Consultanță, a declarat: „Dacă despre bărbații români se crede că nu sunt mari utilizatori de astfel de produse, studiul nostru, realizat în decembrie 2014, relevă faptul că peste 4 din 10 bărbați de la oraș folosesc produse de îngrijire a tenului”.

Conform studiului, tinerii cu vârste cuprinse între 18-29 de ani sunt principalii consumatori (76%), aceștia fiind urmați la o distanță mică de persoanele cu vârsta situată în intervalul 30-39 de ani (69%).

Nici cei cu vârste cuprinse între 40-60 de ani nu se dau în lături în a folosi cosmeticele pentru îngrijirea feței, peste jumătate dintre aceștia (60%) declarând că le-au utilizat în ultimul trimestru.

La nivelul de educație al respondenților, se constată diferențe semnificative între categorii. Astfel, dacă dintre cei cu un nivel înalt de educație, 75% folosesc produse destinate îngrijirii tenului, așa cum era de așteptat, în categoria celor cu un nivel de educație mediu și scăzut, se constată o utilizare în procent de 62%.

Ioana Bogus, Client Service Manager, Exact CC

Crema hidratantă, folosită de 77% dintre femeile din mediul urban

Analizând tipurile de produse de îngrijire a tenului pe care femeile le folosesc, crema hidratantă se situează la nivel național pe prima poziție (77%), fiind urmată de lapte/loțiune demachiantă (65%), loțiune tonică (46%), măști de față (45%) și cremă nutritivă (43%). Diferențe față de media națională se constată în cadrul categoriei de vârstă 40-60 de ani, unde cremele antirid se află pe cea de-a treia poziție, cu 57%. Privind spre educația utilizatorilor de gen feminin, nu se constată diferențe semnificative în ceea ce privește folosirea cremei hidratante (79% pentru cei cu un nivel înalt de educație / vs/ 74% pentru cei cu un nivel de educație mediu și scăzutÎn cazul laptelui/loțiunii demachiante, observăm că doar puțin peste jumătate dintre femeile cu un nivel de educație mediu și scăzut folosesc astfel de produse (55%). Această cifră este cu 10% mai mică comparativ cu media națională și cu 18% mai mică decât în cazul persoanelor cu un nivel înalt de educație (73%).

Diferențe se mai constată și din perspectiva regiunilor țării gradul în care femeile consumă produse de îngrijire a tenului. Astfel, oltencele sunt cele care consumă în cel mai ridicat procent laptele/loțiunea demachiantă (84%), cu aproape 20% mai mult comparativ cu media națională.

Aftershave-ul, utilizat de 86% dintre bărbații de la oraș

Analizând comportamentul de consum al bărbaților pe categoria de produse supusă cercetării, after shave-ul este produsul pe care 86% dintre aceștia îl utilizează. Pe locul al doilea se regăsește gelul destinat curățării tenului (38%), urmat de gelul/crema/emulsia hidratantă (36%).

În cazul tinerilor cu vârste cuprinse între 18-29 de ani, gelul destinat curățării tenului este utilizat în procent de 59%, cu peste 20% mai mult comparativ cu media națională. Pentru această categorie de vârstă, crema regenerantă se situează pe cea de-a treia poziție, cu un procent de 39%, cu 14% mai mult comparativ cu media națională. Pentru categoria de vârsta 40-60 de ani, se constată o utilizare a emulsiei hidratante în procent de 48%, cu 12% mai mult față de media națională (36%). 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii