Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Oana Cociașu este noul președinte al Consiliului Român pentru Publicitate

oana_cociasu.jpg
Consiliului Român pentru Publicitate (Romanian Advertising Council - RAC) a ales-o miercuri, 27 martie, pe Oana Cociașu, Managing Partner al Lowe Medic One și reprezentantul Lowe & Partners în RAC, în poziția de președinte al asociației, potrivit unui comunicat difuzat de RAC, preluat de Media Expres.

Oana Cociașu a preluat președinția de la Ecaterina Șafarica, Director de Comunicare Procter & Gamble Balcani, Turcia, Caucaz și Israel,.

„Pe lângă faptul că am fost foarte onorată de această alegere, știu că ea vine la pachet cu o încărcătură foarte mare de responsabilitate, diplomație, determinare și… răbdare. Sper să aduc o sclipire de creativitate și în acest domeniu, cu toate că pare unul dintre cele mai restrictive din industria în care activăm. În acest sens, una dintre misiunile mele în calitate de președinte RAC este legată de reprezentarea mai puternică a agențiilor de publicitate în Consiliu, la cel mai înalt nivel”, a declarat Oana Cociașu, noul președinte RAC.

În urma alegerilor, componența Consiliului Director al RAC este următoarea: Oana Cociașu, Președinte al RAC și Managing Partner Lowe Medic One; Laurențiu Gheorghiu, Vicepreședinte al RAC și Advertising Traffic Manager PROTV; Raluca Predoi, Trezorier al RAC și Corporate Affairs Manager Nestle România; Constantin Bratu, Membru în Consiliul Director al RAC și Director General Asociația Berarii României; Ecaterina Șafarica, Membru în Consiliul Director al RAC și Director Comunicare Procter & Gamble Balcani, Turcia, Caucaz și Israel; Mihaela Ungar, Membru în Consiliul Director al RAC și Marketing Director Colgate-Palmolive; Victor Dobre, Membru în Consiliul Director al RAC și Director Executiv IAA România.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non-profit și independentă.

Obiectul de activitate al RAC este autoreglementarea în publicitate. Înființat în 1999, RAC numără azi aproape 60 de membri: companii care utilizează în mod susținut publicitate, agenții de publicitate, media și organizații din industria publicității.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate (Codul RAC), care are ca punct de plecare Codul Internațional de Practică în Publicitate. Scopul documentului este de a sprijini dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii