Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Oana Cociașu este în continuare președintele RAC pentru următorii patru ani

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) a ales vineri, 15 decembrie, trei reprezentanți în Consililul Director al Asociației, confirmând totodată poziția Oanei Cociașu, Managing partner Medic One, reprezentantul Lowe Group în RAC, în poziția de președinte al asociației, informează Media Expres.
Oana Cociasu, Managing Partner Medic One

Ceilalți membri confirmați sunt Mihaela Ungar, reprezentant KMG Rompetrol, în poziția de vicepreședinte, și Gerald Filip Flintoacă, reprezentantul PRISA în RAC, care va fi membru în Board.

„Am fost plăcut surprinsă de susținerea plenară a colegilor mei; știu că această poziție înseamnă în același timp o mare responsabilitate, o activitate intensă, dar și foarte multe satisfacții. Voi continua să dezvolt proiectele inițiate în RAC, asociație care acum, la cei 18 ani de la înființare, dovedește maturitate și capacitatea de a-și extinde acțiunile și de a trece la următorul nivel. În calitate de Președinte RAC, îmi propun să încurajez colaborarea cu toți membrii, să fructific experiența mandatului anterior și să formez conexiuni cât mai strânse cu partenerii și colaboratorii noștri locali sau internaționali”, a declarat Oana Cociașu, președintele RAC pentru următorii patru ani.

Oana Cociașu are o experiență de 18 ani în comunicarea medicală. Este președinte al RAC din 2013. Este absolventă a Universității de Medicină și Farmacie din București, desăvârșindu-și specializarea în publicitate și comunicare medicală la New York, Frankfurt și Viena.

În urma alegerilor de vineri, 15 decembrie, componența Consiliului Director al RAC este următoarea:

Oana Cociașu, Președinte RAC / reprezentant Medic One, Lowe Group;

Mihaela Ungar, Vicepreședinte RAC / reprezentant  KazMunayGas Rompetrol;

Oltea Belciuganu, Trezorier, Membru in Consiliul Director RAC / reprezentant CEC Bank;

Ecaterina Șafarica, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant, Procter & Gamble;

Laurentiu Gheorghiu, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant PRO TV;

Gerald Filip – Flintoacă, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant PRISA;

Victor Dobre, Membru în Consiliul Director RAC / reprezentant IAA România.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non-profit și independentă. Obiectul de activitate al RAC este autoreglementarea în publicitate. Înființat în 1999, RAC numără azi peste 74 de membri: anunțători, agenții de publicitate, companii de media, organizații din industria publicității și membri onorifici.

DE CE NE GRĂBIM? 

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în comunicarea comercială, care are ca punct de plecare Codul ICC. Scopul acestui text este acela de a sprijini dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România, prin asigurarea unei comunicări corecte, cinstite și decente față de consumator și industrie.

Consiliul Român pentru Publicitate este membru al European Advertising Standards Alliance (EASA) și membru fondator al International Council for Advertising Standards (ICAS). RAC comunică public pe site-ul www.rac.ro iar activitatea curentă este coordonată de Laura Frunzeti, Director Executiv.

NU ARUNCAȚI CU PIETRE ÎN PRINT!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii