Cautare




, Contributor

Forbes.com

Gastronomie |
|

OalaCuBunătăţi investeşte 50.000 euro şi intră pe piaţa de mâncare italienească

Brandul de livrare de mâncare românească la oală, OalaCuBunătăţi, inveștește 50.000 de euro în extinderea serviciilor.  
Alin Stan, Co-Fondator OalaCuBunatati

Compania anunţă intrarea pe piaţa de mâncare italienească prin încheierea unei colaborări cu Trattoria Verdi, unul din cele mai puternice branduri ale gastronomiei italieneşti de pe piaţa din Bucureşti.

„Am intrat pe piaţă cu un concept inovator, livrare de mâncare la oală şi am devenit lideri pe acest segment, cu o cotă de piaţă de 90%, fiind foarte atenţi la nevoile clienţilor nostri. Astfel, dorinţa de a ne extinde serviciile oferite a venit ca un pas natural, iar în Trattoria Verdi am găsit un partener de încredere care are aceeaşi viziune ca şi noi.”, a declarat Alin Stan, Co-Fondator OalaCuBunătăţi.

Cu o cifră de afaceri estimată la 2.1 milioane lei în 2014 şi preconizări de 4,3 mil. lei în 2015, OalaCuBunătăţi apreciază că parteneriatului semnat cu Trattoria Verdi va aduce o creştere cu 30% a vânzărilor.

Dacă până acum în meniul OalaCuBunătăţi se regăseau 130 de preparate, pregătite de 12 bucătari specializaţi pe mâncare românească, după încheierea colaborării cu Trattoria Verdi clienţii pot alege din 160 produse. Printre cele mai căutate preparate ale bucătariei româneşti se regăsesc salata boeuf, ciorba de văcuţă şi sărmăluţe din porc şi se estimează că, pentru bucătăria italiană, cele mai mari cereri vor fi pentru lasagna, pastele al forno şi supele cremă.

Preparatele italieneşti au fost introduse în meniul OalaCuBunătăţi începând cu luna octombrie 2014.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii