Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

O televiziune culinară va fi tradusă în limba română și promovată în distribuție

Compania americană Scripps Networks Interactive pregătește o ofensivă pe piața de televiziune din România, după succesul de distribuție dar și de popularitate al televiziunii Travel Channel pe care o deține, informează Media Expres.
Food-Network1

Succesul este legat, printre altele, și de promovarea României, anul trecut, printr-o serie de documentare, comandate de Guvernul Românie și finanțate cu fonduri europene, care au inclus interviuri cu personalități la nivel internațional, printre care și Prințul Charles.

Scripps Networks va subtitra anul acesta, în limba română, televiziunea de gastronomie și rețete culinare pe care o deține, Food Network, și plănuiește să o ofere în distribuție prin cablu și satelit, au declarat pentru Media Expres reprezentanții Scripps Networks de la Londra.

Food Network este la origine o televiziune tematică despre mâncare și gătit lansată în America prin cablu și satelit în anul 1993 și care este deținută în prezent în proporție de 70% de Scripps Networks Interactive și 30% de Tribune (FN) Cable Ventures.

Conducerea biroului Scripps de la Londra a venit la București la 19 mai pentru lansarea unei noii serii de călătorie, în șase episoade, filmată în România în octombrie 2014.

Noul serial difuzat la Travel Channel este intitulat „Aventuri cu mâncare şi vin, în România” și are premiera pe 23 mai, de la ora 20:00, fiind prezentată de Jenny Powell, o cunoscută vedetă de televiziune din Marea Britanie, şi Olivier Magny, un francez expert în vinuri.

Seria de şase episoade a câte 30 de minute difuzată în România în fiecare sâmbătă, începând din 23 mai, va fi de asemenea văzută pe toate feed-urile Travel Channel ce ajung în 130 ţări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi zona Asia-Pacific.

Pentru lansarea seriei au venit la București, printre alţii, vedeta britanică și prezentatoarea de televiziune Jenny Powell, Andrew Grieve, Vice President of Advertising Sales pentru Marea Britanie şi regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) și Kate Bifield, Marketing and Communications Manager, International, Scrippsnetworks Interactive.

Scripps Networks derulează operațiunile cu Româna prin biroul de la Londra, reprezentantul local pentru distribuție fiind Alina Tănase. Compania mai deține trei televiziuni, Travel Channel, Fine Living (în grila UPC) și Food Network.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii