Cautare




, Contributor

Tech |
|

O soluție de parcare inteligentă a câștigat o campanie de promovare naţională de 30.000 de euro

Soluţia de parcare inteligentă de tip Internet of Things PARKING+PLUS a câștigat cea de-a doua ediţie a competiţiei internaţionale Business Wall of Fame va intra și intra în portofoliul de business al Telekom Romania care îi va sponsoriza o campanie de promovare naţională de 30.000 de euro.
parcare

Desemnată ca fiind cea mai bună soluţie Internet of Things din România în cadrul cluster-ului CLUJ IT, PARKING+PLUS propune o nouă abordare a serviciilor de parcare, cu accent pe oferirea de informaţii referitoare la disponibilitatea locurilor de parcare, metode alternative de plată cu telefonul, dar mai ales gestiunea flexibilă de lungă şi scurtă durată a accesului în parcările securizate, atât pentru segmentul corporate (gestiune acces angajaţi, colaboratori, vizitatori, participanţi evenimente), cât şi pentru cel rezidenţial.

Această soluție a fost dezvoltată de compania PITECHAPPS S.R.L.

„În zilele noastre, şoferii se confruntă cu tot mai multe probleme atunci când vine vorba de parcare, precum timpul pierdut în căutarea unui loc liber . PARKING+PLUS este un ecosistem inovativ de aplicaţii web, mobile şi hardware ce permite identificarea în timp real a celor mai apropiate locuri de parcare, precum şi rezervarea şi plata acestora de pe telefonul mobil şi accesul rapid în aceste spaţii”, a declarat Cristian Ureche, Head of Product PARKING+PLUS.

„Mai mult, utilizatorii îşi pot înscrie pe platformă propriile spaţii de parcare şi le pot oferi spre închiriere pe timp de noapte sau în weekend. Suntem convinși că soluția noastră poate fi implementată cu succes nu numai în România, cât și în orice altă țară în care situația parcărilor poate fi optimizată”, a mai spus Cristian Ureche.

De asemenea, competiţia premiază compania-suporteră a soluției câștigătoare care a avut cel mai convingător argument în favoarea acesteia. Astfel, ACIBADEM Romania, parte a unui grup de spitale private din Turcia, va beneficia de expunere în cadrul unei campanii de promovare în valoare de până la 20.000 de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii