Cautare




, Contributor

Forbes.com

Media şi entertainment |
|

O româncă în boardul celei mai bune rețele de PR din lume

Gabriella_Lungu.jpg
Gabriela Lungu se va alătura rețelei internaționale de PR Weber Shandwick (parte din Interpublic Group din care mai fac parte McCann, Lowe sau GolinHarris) în calitate de Executive Vice President și Consumer Practice Leader pentru Europa, Africa și Orientul Mijlociu și se va reloca la Londra.

Weber Shandwick este Global Agency of the Year, EMEA Agency of the Year și rețeaua de PR nr. 1 în topul celor mai creative firme de PR din lume (Creative Index 2012). Este totodată și a doua cea mai mare rețea de PR din lume, cu fee incomes de 590,000,000 USD în 2011.

Gabriela Lungu va face parte din board-ul pentru EMEA al companiei și va raporta direct la CEO-ul EMEA Weber Shandwick, Colin Byrne. În 2012, veniturile Weber Shandwick Consumer în EMEA au depășit 22 milioane USD. Printre cei mai recenți clienți se numără Electrolux, Unilever, Subway, Kraft, Motorola sau Manchester United.

“Rețeaua noastră pune foarte mult preț pe creativitate șinovație mai ales în ce privește campaniile din zona Consumer Marketing, și de accea suntem foarte încântați că Gabriela, care are un parcurs impresionant din punct de vedere creativ și antreprenorial, se alătură echipei noastre de management.”, a declarat Colin Byrne, Weber Shandwick CEO EMEA. 

Gabriela Lungu (36 de ani) are o experiență de peste 15 ani în comunicare. Și-a început cariera la Ogilvy, ca om de creație publicitară. Apoi s-a îndreptat spre PR și a ajuns la doar 26 de ani să conducă Ogilvy PR România. Dupa 4 ani la cârma agenției a luat drumul antreprenoriatului fondând THE PRACTICE. A fost Managing Partner și Creative Director al agenției în ultimii 6 ani.

Sub leadership-ul ei agenția a devenit una dintre cele mai premiate companii independente de PR din lume, numărând circa 150 de premii și nominalizări la concursuri internaționale și locale. Compania se clasează totodată pe locul 13 în lume în clasamentul general al celor mai creative agenții de PR (conform Creative Index 2012 realizat de The Holmes Report).

Vezi cum arata topul agentiilor de PR din Romania in functie de cifra de afaceri (euro)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii