FacebookTwitterLinkedIn

Noua campanie vine ca o schimbare după 15 ani de la lansarea sloganului ”Air France – Making the sky the best place on earth”.

Campania publicitară dezvoltată de Air France la nivel global se va desfășura în presa tiparită, în 12 țări: Franța, Germania, Brazilia, Canada, China, Spania, USA, Italia, Japonia, Rusia, Senegal si Elvetia, dar și în mediul online și la radio.

Creată de agenția de publicitate BETC Paris, campania scoate în evidenţă serviciile oferite de Air France printre care confortul aeronavelor A380, noua clasă La Premiere, noua clasă Business, gastronomia, sau rețeaua dezvoltată și SkyPriority (servicii prioritare oferite în peste 1000 de aeroporturi din întreaga lume).

Noul slogan de campanie ”Air France, France is in the air”  a fost conceput în mod strategic în limba engleză, pentru a demonstra deschiderea și spiritul global al companiei. De asemenea, acest slogan reliefează cele mai importante valori ale Franței și promisiunea Air France de a oferi pasagerilor săi o experiență franțuzească la bord (arta de a trăi, branduri de top, bucătari renumiți).

”2014 este, pentru Air France, anul în care publicitatea are un rol important. Promovăm calitatea de lux a produselor și a serviciilor noastre, noile destinații, schimbările în domeniul digital, precum și prețurile reduse. Campania aceasta este o mare investiție în brandul nostru și se integrează în planul Transform 2015”, a declarat Frederic Gagey, Chairman& CEO Air France.