Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Growth Summit |
|

O mică schimbare în comunicare îți poate dubla vânzările

Steve Martin, speaker în cadrul Growth Summit, vorbește despre cum o mică schimbare într-un mesaj poate avea un impact imens asupra motivației celorlalți și oferă sfaturi pentru oamenii de marketing care vor să "gândească la scală mică".
Screen Shot 2015-04-20 at 18.49.56

Cele mai recente studii din știința influenței și a persuasiunii arată că unele dintre cele mai de succes strategii implică mici modificări în mesajul transmis, astfel încât să fie activat unul dintre cei trei factori motivatori, care deși par simpli, au o putere foarte mare: să iei decizii cât mai eficiente posibil, să primești aprobarea celorlalți și să te privești într-o lumină bună.

Citește și sfaturile lui Verne Harnish, speaker în cadrul Growth Summit, despre IMPORTANȚA DE A AVEA UN COACH

De exemplu, imaginează-ți că trebuie să creezi un program prin care să încurajezi loialitatea clienților. Ce schimbare ai putea face pentru a-l face mai eficient? Răspunsul, conform cercetătărilor, este să le dai oamenilor un avantaj la început.

Citește și sfaturile lui Ari Meisel, speaker în cadrul Growth Summit, despre CELE MAI BUNE METODE DE A-ȚI EFICIENTIZA TIMPUL

Clienții cărora li s-a spus că vor primi un premiu la 8 achiziții vor fi de două ori mai predispuși să facă cele 8 achiziții dacă, în loc să primească un card de fidelitate cu 8 spații goale, ar primi un card cu 10 spații, dintre care două sunt deja ștampilate. Motivul? Oamenii sunt mai motivați să își îndeplinească sarcinile dacă acestea au fost deja începute – în primul rând pentru că pare o decizie mult mai eficientă.

Citește și sfaturile lui Verne Harnish, speaker în cadrul Growth Summit, despre CUM SĂ MĂSORI CÂT DE FERICIȚI SUNT ANGAJAȚII TĂI

Atunci când vine vorba de influențarea felului în care gândesc și acționează oamenii, micile schimbări pot face o diferență enormă. Motivul? Sunt mici. Nu atrag atenția sau suspiciunea celorlalți, ci pur și simplu acționează pentru a le influența comportamentele în mod subconștient.

Steve Martin este speaker în cadrul GROWTH SUMMIT – Evenimentul la care se întâlnesc liderii companiilor în expansiune și va vorbi în intervalul 09.30 – 11.30  despre “Influența la muncă”. Înscrie-te acum la Growth Summit.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii